Gå til innhold

Wr på Intel Pentium D 830


Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg tid til å herje litt med denne Pentium D 830en jeg hadde liggende, og så passet det veldig greit at oysfaerg hadde noe tørris han ikke fikk brukt opp :p

 

Den gamle WRen på denne CPUen var 5,554Ghz. Og her er den nye!

 

post-65749-1169989933_thumb.png

 

CPUz link 5,72ghz

 

Kjørte noen raske tester også, men de er ikke så sinnsykt raske disse CPUene akuratt...

Det som var rart var at wprime versjon 1,31 var 6 sekunder raskere enn versjon 1,40 :dontgetit:

 

wprime 32m

post-65749-1169990068_thumb.png

 

Hexus Pifast

post-65749-1169990167_thumb.png

 

Hwen som var brukt var:

Asus P5B deluxe vcore og vdroop mod.

Corsair Dominator 8500C5

Tagan 900W (takk til oysfaerg for lånet)

Mousepot rev1.0

Radeon 9250 PCI kort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SWEET :dribble: aspstein,også "bare" tørris. :!:

Hva for volt? ...hvis du vil dele...

 

Og du må få bytta den orginalkjølern på nb...lol...

Men karnsje ikke så fali denne gangen,er vel ikke så høy fsb på disse gamle Pentiumene.

 

Uansett respekt mann :cool:

 

Gleder meg til helga jeg også,håper jeg også kan levere noen gode resultater,men wr er det siste jeg tenker på da.

 

Hjemme hos deg dette?

 

WR..... :w00t: ....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Grattis Apstein.. :thumbup:

Gidder du neste gang å kjøre Cinebench render test (1 kjerne + n kjerner).. bare så vi kan se hvor bra/dårlig en slik Smithfield er (relatert til klokk).

(Jeg synes Cinebench render test er en fin måte å sammenlikne ytelser for ulike CPU'er .. særlig flerkjerne-utgaver).

 

PS.

Noen som har fått postet noen 3DMarknn-scores siste 48 timer..

(Ja.. begynner å bli litt desperat nå..) :blush:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Ja jeg hadde bare bittelitt tørris så det ble ikke rare testen. Men jeg kan jo koble opp CPUen på fasen og teste Cinebench med den etterpå hvis det er ønskelig.

 

Vcore var 1,72v over det så ble det veldig ustabilt av en eller annen grunn :hmm:

 

Angående nb så må jeg bytte den ja, men nå knabbet jeg også et IB9 kort av oysfaerg når jeg var bortom igår. Så det må vel testes før det blir noe mer høyfsb jaging med P5B kortet mitt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Oi tusen takk folkens, forsiden og greier.  :blush:

 

Og den 8ghz klokken som det linkes til lenger oppe her må være noe av det mest imponerende som har vært gjort på lenge  :ohmy:

7823793[/snapback]

 

...lol... nå skal ikke du tenke på 8ghz eller annet tull,sole deg litt i glansen nå. Førstesia og greier jo :D

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...