Gå til innhold

Nekter å oppgi skadetall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel - vi vet jo alle at Nokia må toppe den statistikken....

 

Men hvorfor hemmeligstemple denne informasjonen? Se f.eks. på biler: Det blir offentliggjort statistikker i øst og vest, og vi har sett eksempler på hvordan fabrikanter har skjerpet seg (Opel bl.a.) når kvaliteten ikke har vært god nok.

 

Men tilbake til mobiltelefoner: Man kan jo bare lese innleggene her på Amobil for å ane hvordan situasjonen er. 2-3 av mine kollegaer kjøpte nylig Nokia's N73. Samtlige har etter ca 1 ukes bruk måttet levere inn telefonene for reparasjon.

Lenke til kommentar
Vel - vi vet jo alle at Nokia må toppe den statistikken....

7805015[/snapback]

Hehe.

 

Alt av undersøkelser de siste årene, som jeg har plukket opp blandt annet her på Amobil, viser vel noe helt annet. Hvis, det er slik at alle bør vite at Nokia har mest feil, overbevis meg gjerne. Kom i hvert fall med noe som har litt mer belegg enn bare "vi vet jo alle det".

 

Det er selvfølgelig leit at dine kamerater har uflaks.

Lenke til kommentar

Synes å huske at slik info var tilgjengelig for noen år siden... og lå Nokia så solid på tronen at de andre måtte ha gått inn for å toppe den.

Husker ikke akkurat tallet, men husker det var store sjanser for at du måtte levere den inn dersom du kjøpte Nokia...

Det gikk ganske utfor med kvaliteten til Nokia etter 3210 etter som jeg husker...

Det var da jeg mener å erindre at Nokia begynte å ta imot mye kjeft for elendig kvalitet.

 

Selv har jeg SonyEricsson. Kjøpte 610, så K700i og nå har jeg W810i. Jeg fikk en Nokia 6230i gjennom jobben, men den var forbrukerfientlig. Jeg tenkte at det går seg til...er jo alltid en tilvenningsperiode når en skaffer seg ny mobil, spesielt hvis en skifter produsent... men etter en måned var den fortsatt tung å bruke...

 

Nei, har en først vent seg på kvalitet, er det vanskelig å gå tilbake... :thumbup:

Lenke til kommentar
Uff - bannet jeg i kirka?  Fornærmet ditt kjære Nokia?

7814764[/snapback]

Du bannet ikke i kirka - fornærmet heller ikke meg eller noe i nærheten. Eneste du er skyldig i er en påstand uten noe å backe den opp med, og som og sannsynligvis er feil.

 

Når en forhandler nærmest visker deg i øret og ber deg om IKKE å kjøpe Nokia, så må det vel være noe bak det?

Hm, ja og nei. Selvfølgelig er det NOE bak det, men ikke nødvendigvis at Nokia har mest feil all over.. Det kan være den butikken har mye feil med Nokia, det kan være at selgeren selv ikke liker Nokia, eller at selgeren selv har misforstått mye, som deg.

 

Det er ingen tvil om at Nokia hadde plenty med feil en god periode. Som verdens desidert største mobilprodusent er det og klart at i antall enheter har de langt mer feil en alle andre. At Nokia er de som har mest feil i prosent nå i 2007, er det dog liten grunn til å tro.

 

Nei, har en først vent seg på kvalitet, er det vanskelig å gå tilbake...

Helt enig. Derfor har jeg holdt meg unna SE siden jeg hadde knirkemonsteret K750i, men nå som de satser på mer byggekvalitet er det mulig det blir en SE også på meg snart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...