Gå til innhold

Kroken på døra for SiN Episodes? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker, første Sin-spillet hadde jo sin sjarm (om man ser bort ifra bugsene), men episode 1 var en uinspirert middelmådighet. Føler ikke helt det store tapet. Har jo andre FPSer feks HL-epsiodene (episode 1 her var jo overraskende bra, vanlig HL2 ble for langdrygt og ensformig, episode 1 var faktisk overraskende bra).

 

AtW

Lenke til kommentar

Men hva i helvete da? Da er jo pengene jeg har brukt på Episode 1 bare bortkastet da! Episode 1 krever jo en oppfølger! Det blir som å BARE få se starten på en svær actionfilm!

 

Forresten latterlig at idiotene bak MumboJumbo kjøper opp Ritual når det er FPS Ritual kan, og ikke sånne tullespill for "casual gamers".

 

Hate @ MumboJumbo from me.

Lenke til kommentar
Er jo ganske kjipt for oss som betalte for spillet og forventet oppfølgere. Føler meg lurt.

7795664[/snapback]

Word.

 

Jeg er enig med Juke - Sin Episodes: Emergence var et helt greit spill, verken mer eller mindre. Men jeg hadde forventet en oppfølger, og nå føler jeg meg lurt. :thumbdown:

 

Jeg er ikke så happy angående MumboJumbo nå, nei.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes faktisk SiN: Emergence var et bra spill. Det var ikke eksepsjonellt, men det var godt håndtverk, og jeg koste meg når jeg spilte det.

 

De fleste her inne ser ikke ut til å ha fått med seg at flere kjernemedlemmer av staben forlot Ritual helt i slutten av 2006. Det var bl.a Steve Nix (CEO), Tom Mustaine (co-founder), Michael Russell (QAM), Shawn Ketcherside (sjefs-designer og den som skrev SiN-serien), John Schuch (level designer).

 

Dette er faktisk en stor del av drivkreftene bak SiN-universet.

 

Det spekuleres også i om såkalt "episodic gaming" har noe særlig fremtid. Både Valve og Ritual skrøt mye av hvor bra dette var og at nye kapitler ville komme omtrent hvert halve år. De har ikke klart å holde hva de lovte.

 

På Steam har det også piplet frem en del "casual" spill og det kan jo være ting som tyder på at dette er fremtiden. Store FPS spill er veldig kostbare å utvikle og antall årlige suksesser innenfor sjangeren kan vel telles på en til to hender. "Casual" spillene derimot håver inn mye penger i forhold til produksjonskostnadene og de kan selge jevnt i flere år etter at de er gitt ut.

 

P.S Informasjonen om Ritual er tatt fra PC Gamer UK nr, 171.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...