Gå til innhold

Blizzard hinter om nytt prosjekt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært stilig med et Diablo mmo, selv om man har WoW kunne det bli en helt ny setting med lore, våpen og klasser.

 

Jeg regner med at Starcraft fans vil ha et rts ^^

7781911[/snapback]

 

Diablo som MMO hadde vært sykt bra!!

 

Men jeg er ganske så spent på hva blizzard holler på med :)

Lenke til kommentar
Ah, pc blir jo mer og mer nesten mmo-only :/ hvorfor kan ikke blizzard gjøre som i gode gamle dager å lage fantastiske spill med historie og karakterer, i stedet for den jævla grinde-i-10-timer-hver-dag-for-å-grinde-i-10-timer-til-mmo-sjangeren!

 

*frustrert*

7782100[/snapback]

Sikkert fordi Blizzard tjener mye mer på et mmo hvor de kan kreve månedlige betalinger enn på et spill som koster et par hundrelapper i butikken

Lenke til kommentar
Ah, pc blir jo mer og mer nesten mmo-only :/ hvorfor kan ikke blizzard gjøre som i gode gamle dager å lage fantastiske spill med historie og karakterer, i stedet for den jævla grinde-i-10-timer-hver-dag-for-å-grinde-i-10-timer-til-mmo-sjangeren!

 

*frustrert*

7782100[/snapback]

 

Tviler det blir det gitt, alle MMO`s som kommer ut nå har så og si realtime slåssesystem. Totalt annerledes enn dere er vant til i WoW. Dessuten er questene i spill som f.eks Age of Conan og Darkfall (2 MMO`s som kommer snart) på nivå med Singleplayer spill. Altså det er ingen "Collect 10 Kobolt Candles" eller noe sånt. Faktisk gjør de narr av WoW på det feltet :p

 

Framtidens MMO gravlegger grinding og kjedelighet, fram med ekte skills !

Lenke til kommentar

Enig at MMO dominerer for mye på PC i dag. Alle skal slenge seg på MMO bølgen etter at WoW fikk suksess. Er nesten som jeg begynner å savne knakende gode SP spill til PC, for ser nesten ut som gode SP spill er forbeholdt konsollen for tiden, men selv der er MP på vei til å dominere.

 

Er spennende å se hva Blizzard holder på med, for det er et godt studio, men jeg håper at de kanskje kan tenke litt på SP og, som tros alt er hva de først ble kjent for.

Lenke til kommentar
Enig at MMO dominerer for mye på PC i dag. Alle skal slenge seg på MMO bølgen etter at WoW fikk suksess.

7783824[/snapback]

 

Er vel galt å si at folk slenger på MMO bølgen etter Blizzard, men heller Blizzard som slenger på bølgen etter spill som: Anarchy Online, Final Fantasy XI, Lineage, Everquest osv...

 

Men er enig i at gode singleplayer spill er et savn. Mister nettet snart og da kan jeg ikke spille noe mmo, men kommer nok til å spille litt på Wii og PS2 :D

Lenke til kommentar

Jeg håper på ett singleplayer spill i warcraft serier (komemr vell sikkert ikke :p). Diablo 3 som sigelplayer spill, lignende morrowind fks?

 

Starcraft har jeg aldri spilt, herregud, sett noe så tufsete so folk som springer rundt med romfartsrustninger å skyter med laservåpen? :p Er jo sverd og skjold man skal ha!!

 

Og til deg under, dette var selvsagt ikke noe seriøst, det er sikkert ett fett spill starcraft, men jeg liker bare ikke lazer pew pew ;)

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Jeg håper på ett singleplayer spill i warcraft serier (komemr vell sikkert ikke :p). Diablo 3 som sigelplayer spill, lignende morrowind fks?

 

Starcraft har jeg aldri spilt, herregud, sett noe så tufsete so folk som springer rundt med romfartsrustninger å skyter med laservåpen? :p Er jo sverd og skjold man skal ha!!

7785790[/snapback]

 

Hva er poenget med stygge troll som hopper rundt på dinosaurer og slår andre med sverd og skjold? Er jo romfarstrustninger og laservåpen man skal ha!! (tolket ikke det nederste som noe seriøst)

 

Spennende å se om det blir viderebygging på sc/diablo eller kanskje et helt nytt konsept. En av de beste nyhetene på lenge :w00t:

Lenke til kommentar

For min del håper jeg at det nye Starcraft spillet blir ett RTS. Hvis Blizzard gjør skam av denne serien OGSÅ ved å lage det til ett MMO (Warcraft serien har jo fått ett katastrofalt slag som den kommer til å ta lang, lang tid på å ta seg opp igjen fra) så sender jeg en brevbombe til dem......

 

Men noe som hadde vært stilig er hvis Blizzard hadde lagt Warcraft 4 (Hvis det kommer ut) som ett rollespill à la Oblivion! Som Kay påpekte, det er så godt som null rollespillverdi i WoW. Jeg gjorde faktisk den tabben med å kjøpe skitten, bare for å finne ut at det er mer monotont enn å høre på en C-note i 78 timer i strekk.

Endret av knekt_en
Lenke til kommentar
...Warcraft serien har jo fått ett katastrofalt slag som den kommer til å ta lang, lang tid på å ta seg opp igjen fra...

7786002[/snapback]

WoW har ikke vært noe annet enn en suksess for Blizzard. Men hvis du tenker på lore, så er jeg helt enig, WoW har voldtatt loren helt.

Lenke til kommentar
Ah, pc blir jo mer og mer nesten mmo-only :/ hvorfor kan ikke blizzard gjøre som i gode gamle dager å lage fantastiske spill med historie og karakterer, i stedet for den jævla grinde-i-10-timer-hver-dag-for-å-grinde-i-10-timer-til-mmo-sjangeren!

 

*frustrert*

7782100[/snapback]

 

Tviler det blir det gitt, alle MMO`s som kommer ut nå har så og si realtime slåssesystem. Totalt annerledes enn dere er vant til i WoW. Dessuten er questene i spill som f.eks Age of Conan og Darkfall (2 MMO`s som kommer snart) på nivå med Singleplayer spill. Altså det er ingen "Collect 10 Kobolt Candles" eller noe sånt. Faktisk gjør de narr av WoW på det feltet :p

 

Framtidens MMO gravlegger grinding og kjedelighet, fram med ekte skills !

7783385[/snapback]

 

Tror det når jeg ser det, for å si det sånn.

 

Wow skulle jo heller ikke inneholde "collect 10 bla bla and run from here to there" oppdrag lovte jo blizzard i månedene før spillet ble sluppet.

Lenke til kommentar
Ble skuffet etter å ha lest artikkelen. Hadde håpt på et rent strategispill, og ikke "enda et" mmorpg.

7783392[/snapback]

Blizzard sier at deres neste massive flerspillerrollespill ikke blir "et nytt World of Warcraft". Det er altså ikke utelukket at de jobber med andre typer spill, noe siste avsnitt i artikkelen også er inne på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...