Gå til innhold

Møt iRivers 2007-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra produsentene kommer med nye spillere..

Men hvem er det som egentlig kjøper f.eks armbåndsreima til den lille spilleren, eller en mikkemus-mp3-spiller?

Jeg skjønner det nesten ikke

 

Kunne ønske iriver fokuserte litt mere på spillere slik som H300 serien!

 

EDIT:leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenke meg reima til s10 :yes: Kjekt å ha "kontroll" på den lille spilleren min! Synes den Mikkespilleren var ganske tøff, men ikke noe jeg selv ville hatt. (Kommer jo an på bruken til folk, det). Ellers synes jeg nyhetene til iRiver ser ganske bra ut, bare håpe at de kanskje kan begynne å synes litt mer i markedet, slik at flere folk får opp øya!

Lenke til kommentar

Hvor er det blitt av alle harddiskspillerne? Spillere med under 60gb minne er uaktelt for meg i hvert fall. Virket litt teit å lage spillere tilrettelagt for video, når de har 2 , 4 eller 8gb minne. Når de først er store, kunne de påkostet seg skikkelig lagrinskapasitet. Greit nok at harddiskspillere ikke tåler like mye, men hvem utsetter en så stor spiller for støt osv? Selvfølgelig hender det at den går i bakken e.l. Tenkte mer på jogging, sykling etc.

Lenke til kommentar

iMono: Jepp, Clix2 ser lekker ut (både utseende og spesifikasjoner), men jeg er ikke sikker på om jeg ville kjøpt en sånn nå. Ny mobiltelefon med tilsvarende funksjonalitet innebygget virker mer attraktivt for meg akkurat nå.

 

Støtter disse "mass storage device" og slipper man å konvertere filmer til spesielle formater for å få vist de?

 

Innos: På 4GiB får man som regel plass til en hel DVD-film (uten ekstramateriale). Jeg synes det er ganske imponerende. Dersom man bruker mindre plasskrevende formater og lavere oppløsning så bør man få plass til flere filmer. Jeg synes ikke det er så verst. Det er ikke alle som har behov for å ha med seg hele musikksamlinga. Men jeg skal være enig i at de ikke må forlate disse kundene bare fordi massene vil ha noe annet.

 

Ellers så lurer jeg på om ikke konkurransen mot mobiltelefoner sakte er i ferd med å kvele mp3-spiller-markedet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...