Gå til innhold

Kulturo: Parfymen: Historien om en morder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg nettop sett Parfymen, og selv om det var en bra film så synes jeg personlig ikke at den strekker lengre enn til en 7-er på skalaen.

Det er enkelte scener etterhvert i filmen som trekker strikket for langt, de som har sett filmen skjønner nok hva jeg mener. Ellers er fremstillingen av Jean-Baptiste det som er interessant i filmen, og dette gjøres bra. For meg ble det å forstå drivet til nettop Jean-Baptiste det filmen handlet om, å sette seg i hans posisjon. Resten av karakterene av betydning fremsto som en anelse platte og ble heller uinteressante, det er litt synd.

 

Men, alt i alt en film rett over snittet av hva som finner veien til norske kinoer. For rett person tror jeg absolutt at filmen kan leve opp til en 9-er, så tydeligvis er du denne typen person Alexander ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne filmen...den fortjener virkelig 9 av 10.

Herregud for en film. Det er lenge siden jeg har sett noe så bra, noe så bra egentlig.

Musikken i denne filmen er en NYTELSE. Den bare leker med følelsene dine og tar av akkurat der du skal. Ah..denne kommer til å gå ned som en av mine personlige favoritter. Alle som har en sjanse til å se den bør virkelig gjøre det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...