Gå til innhold

Hva var fjorårets beste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke hvorfor disse 10 personene skal telle 50%.. folket bør få tale :)

 

Man ser ofte at spill som får labre reviews osv blir godt tatt imot av folk flest.

7756918[/snapback]

Enig med deg i det, "Årets beste spill" meiner eg bør være det fleirtalet stemmer fram.

Lenke til kommentar

nei, siden da blir noe ala fifa 2007, need for speed: carbon og singstar å vinne

 

 

for øvrig gadd jeg ikke stemme på noen kategorier siden enten var jeg ikke enig med alternativene i det hele tatt, eller så har jeg ikke spilt noen av spillene (håndholdt f.eks.)

 

Lurer bare på hvordan i pokker spill som Oblivion eller Gothic 3 blir oversett når det kommer til beste spillmusikk?

Endret av NoLimit_^
Lenke til kommentar
nei, siden da blir noe ala fifa 2007, need for speed: carbon og singstar å vinne

 

Er ikke spesielt fan av noen av disse spillene, men likevel. Det spillet flest folk liker er den beste kandidaten til å være årets spill mener jeg.

 

for øvrig gadd jeg ikke stemme på noen kategorier siden enten var jeg ikke enig med alternativene i det hele tatt, eller så har jeg ikke spilt noen av spillene (håndholdt f.eks.)

 

Lurer bare på hvordan i pokker spill som Oblivion eller Gothic 3 blir oversett når det kommer til beste spillmusikk?

 

Dette er jo nettop en av grunnene til at jeg sa det jeg sa. Vi får ikke engang valgt å stemme på de titlene vi vil.

 

Dette blir mer, beste fjorårets beste spill av de 10-15 spillene vi på forhånd har valgt ut som kandidater.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Nei

 

Men jeg sa ikke spillene som har solgt mest, men som får flest stemmer. Selv om mange har kjøpt need for speed carbon er det ikke sikkert alle er like glade for at de gjorde det.

7757173[/snapback]

Jeg skjønner hva du mener, men problemet da blir å finne ut hvem som er "stemmeberettiget" og hvordan man skal få et representativt utvalg av "spillerne" til å stemme.

 

Skal man bare spørre de som frekventerer sider som gamer.no, hva da med "casual gamers"? Og hvis man skal inkludere disse (som sannsynligvis står for en ganske stor del av omsetningen), hvordan skal man få de til å stemme? Skal man inkludere folk som nesten bare kjenner til The Sims-serien blant stemmegiverne, eller må man ha prøvd minst x antall spill i det foregående året?

Lenke til kommentar

Hva skjedde nå...?

 

Når jeg gikk inn på avstemningen, sa den: "Vi takker for at du stemte på <sett inn kategori her>". Dette hadde skjedd med alle boksene bortsett fra beste spillmusikk. Feil med siden?

 

P.S. - Kun jeg bruker maskina. Ingen andre kan ha gått inn og stemt for meg. Passord. Langt.

 

EDIT: Broren min har stemt fra sin maskin. Men han sa han hadde stemt i alle kategoriene. Ingen åpne felt etterpå.

 

EDIT2: Det virker som om de lagrer for IP-en. Prøvde en annen maskin på nettverket, fikk ikke stemt der, heller.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Ex-bandet mitt spilte på gullstikka for et par år siden, faktisk. Ganske snodig å spille metal for en gjeng med business-folk i dress og slips. Men men.

 

Det er en slags Oscar-utdeling bare for spillbransjen. Om utgiverne er norske eller ikke driter de langt i, og de som drar inn prisene er stort sett de store som EA, Oblivion kommer garantert å gjør rent bord osv. Akkurat som at Oscar er dødsforutsigbart. Så har de norske representanter for kundeservice e.l. i firmaene til å ta imot prisene.

 

I England har dem Golden Joystick awards.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...