Gå til innhold

Demo av UFO: Afterlight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det forrige, aftershock var jo bra. aftermath som kom før det igjen var ikke så bra. før der var vel apocalypse og det var ganske råttent. x-com 1 & 2 er ganske anderledes oppbygd og kan egentlig ikke sammenlignes så mye, selv om jeg fikk litt Ufo 2 (terror from the deep) følelse av afthershock.

 

ser fram til dette, men har ingen x-com 1/2 forventninger. bare det blir like bra eller bedre enn afthermath så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

mye av det som står oppnevnt i beskrivelsen til demone finnes jo allerede i forrige UFO-spillet, noen som har testet demoen som kan bekrefte at det er noen forbedringer eller om det bare er en ny kampanje til aftershock.

 

Jeg likte veldig godt aftershock, med unntak av at det var alltfor lett(kan være fordi jeg powergama litt men...).

 

nesten litt synd at jeg ikke skal være hjemme i helga så jeg får prøvd demoen :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Afteshock, men jeg håper de finner litt tilbake til stemningen fra'gamle dager'. Jeg er litt usikker på om jeg liker det nye grafiske fremstillingen, men screens gir alltid et litt feil inntrykk. Turbaserte spill som UFO, Night Watch og Silent Storm osv er utvilsomt er sjanger jeg digger. Men fallhøyden er også stor..

Lenke til kommentar
mye av det som står oppnevnt i beskrivelsen til demone finnes jo allerede i forrige UFO-spillet, noen som har testet demoen som kan bekrefte at det er noen forbedringer eller om det bare er en ny kampanje til aftershock.

 

Jeg likte veldig godt aftershock, med unntak av at det var alltfor lett(kan være fordi jeg powergama litt men...).

 

nesten litt synd at jeg ikke skal være hjemme i helga så jeg får prøvd demoen  :hrm:

7753254[/snapback]

downa det i går, skal teste det nå etterpå når jeg kommer hjem. ut i fra det jeg husker da det ble annonsert så tror jeg nok det blir like bra eller bedre enn det forrige. er bare litt bekymra for item databasen. jeg er glad for at de bruker en del ekte våpen

Lenke til kommentar
Finnes det noen ordentlig guide for folk som aldri har spilt serien før? Føler som jeg går glipp av så mye og at jeg kunne gjort alt mye bedre og mer effektivt  ;)

7786468[/snapback]

Jeg spilte gode gamle X-COM og UFO spillet som kom for non år tilbake. Har kun hoppa over ett i serien, men denne gangen var det mye nytt. Du er ikke alene med å føle deg lost. Kan nok være lurt å bruke litt tid på demoen før et kjøp. Hvis det blir for mye styr utenom oppdragene trekker det for min del litt ned. Jeg vil skyte aliens, ikke plukke jordbær for å tjene penger til melk så soldatene bli sterkere etter 100t på tredemølla.. ;)

Lenke til kommentar

Om det er en direkte etterfølgere eller ikke kan nå diskuteres, men sammenhengen er der. Det første spillet Altar laget (Aftershock?) var bygget på restene av Darkland Chronicles, som ble påbegynt av de originale Ufo skaperne.

 

Så det er i alle fall en teoretisk sammenheng mellom Ufo: Enemy unknown og disse tre spillene. Men det blir uansett å trekke det litt langt :)

Lenke til kommentar

jeg synes det var blitt en del mer å passe på med tanke på folk på basen, research og trening. og spesielt base bygging. har bare testa en snau time, men det kan bli bra dersom det ikke blir for mye base styr og for lite action.

 

men håper det kommer noen levende fiender etterhvert, kjipt å denge roboter

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...