Gå til innhold

Sony Ericsson får lønn for strevet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har et spørsmål angående samsung e710. Ei venninne lånte en defekt mobil, kamera og den sammenleggbare delen var ødelagt. Så falt den i bakken og den ble fullstendig ødelagt. Hva er verdien for denne mobilen, hun som lånte bort mobilen forlanger 500 kr, er ikke dette i overkant mye? :hmm:

Lenke til kommentar
Hei

 

Har et spørsmål angående samsung e710. Ei venninne lånte en defekt mobil, kamera og den sammenleggbare delen var ødelagt. Så falt den i bakken og den ble fullstendig ødelagt. Hva er verdien for denne mobilen, hun som lånte bort mobilen forlanger 500 kr, er ikke dette i overkant mye? :hmm:

7742684[/snapback]

Hei, beklager men tror du spør på feil sted. Gå til https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=19 og lag et nytt emne der. Slik er det større sannsynlighet for at du får relevante svar. (Iallefall hvis emnetittelen du emner er informativ og god :))
Lenke til kommentar

*K790i mener du vel :)

 

Gratulerer SE! Dette er vel fortjent. Blir spennende år for SE dette også selvfølgelig. Personlig håper jeg at de vokser seg så store at de prøver seg på alt-i-ett bomber som N95, bare gjort med SE sine positive sider. Det trenger selvfølgelig ikke være med en gang, men ettersom SE blir større og større må det jo komme en gang..

 

Men ja, gratulerer. Vel fortjent :)

Lenke til kommentar

Vel, skal man holde seg til fakta så er det vel ikke akkurat fortjent. SonyE bringer aldri noe nytt, de har de siste årene kun levd av å kopiere andres suksesser og teknologier. De er som oftest alltid sist ut, rett og slett litt feige :)

 

Kom med noe nytt og eget for en gangs skyld. Per idag er SonyE forferdelig kjedelige. Typisk 'folketelefoner' som en annen nevnte. VW Bobla og Toyota Corolla var det samme i bil-verdenen, men de tøffeste gutta velger heller noe annet ;)

Lenke til kommentar

Må si meg helt enig i at de sjelden kommer med noe som sprenger grenser eller er noe særlig nytt. Det er kjedelig for oss. Husker fine telefoner som P800, som var et ganske langt skritt forann oss.

 

Men selv om de ikke bringer noe nytt på markedet synes jeg likevel de fortjener salgene de har gjort. De har funnet ut hvordan de kan selge så mye som mulig, og det er sjelden via ny teknologi, men heller appelere til det folk allerede har et behov for.

Lenke til kommentar

Selv om de kommer med lite nytt så satser de ofte mye bedre på eksisterende teknologier. Eks K750i som hadde et kamera overlegent alt annet da, eller W800i som hadde veldig god lyd og flymodus. Begge disse hadde på en måte noe nytt ved at du hadde en dedikert snarveikanpp til radio/mp3 som kunne brukes selv med tastelås og at +\- knappene kunne skifte sang/volum og spole, på ingen måte revolusjonerende, men ganske genialt synes nå jeg ;)

Lenke til kommentar

W800i hadde mp3-modus, ikke flymodus, om jeg husker riktig. Ganske stor forskjell der faktisk, men selvfølgelig større forskjell om det hadde vært en smartmobil så man hadde hatt flere muligheter uten dekning.

 

Men SE er fortsatt relativt små, og derfor forståelig at de ikke vil ta noen store risikoer og lage en mobil som f.eks. N93. Men, med den strategien de har nå vokser de seg jo sakte men sikkert større, og da får vi håpe på teknobeist også fra SE i årene fremover.

Lenke til kommentar
har merket dette markant selv på jobb (jobber i telekiosken). Vi er stadig tom for SE telefoner fordi de selger som varmt hvetebrød, mens Nokia og andre modeller er det lunken interesse for.

7748906[/snapback]

At SE selger bra i Norge er jo ikke noe nytt, det har de vel gjort virkelig siden T630. At de selger bra i resten av verden derimot, det er det som er nyheten :)

Lenke til kommentar
At SE selger bra i Norge er jo ikke noe nytt, det har de vel gjort virkelig siden T630. At de selger bra i resten av verden derimot, det er det som er nyheten :)

7749031[/snapback]

 

T68i er vel mer da de begynte å selge bra i Norge. Men folk flest har holdt seg til både SE, Nokia og Samsung her til lands. Har vært veldig likestilt de siste åra, mens nå nylig har jeg merket en boom av SE. Men ser ut til at Nokia vil gjøre det bedre nå som de har gått vekk fra det kjedelige designet og virkelig gjort noe med det i de komende modellene som nå nylig ble annonsert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...