Gå til innhold

Test: MSN på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå regner jeg med at telenor har slått av lydprat-funksjonen (voicechat for de som prater engelsk). Denne funksjonen finner man vel hos flere av konkurrentene?

 

Forøvrig så foreslår jeg å kalle det noe annet enn for MicroSoftNetwork-programmer (MSN-programmer) siden det ekskluderer alle kompatible konkurrerende programmer. Aller helst burde vi vel kalt det noe norsk siden vi prater norsk. F.eks den direkte oversettelsen budbringerprogrammer. :)

Lenke til kommentar

Leste ikke det hele... men det ble ikke dyrt... betalte 0kr for det, + at viss man legger inn riktige innstilinger betaler du 0kr for dataoverføringen.

Telenorregningen: dataoverføring 0kr

Men viss man ikke gjør det riktig kan det fort bli dyrt ja

 

*det blir 49kr fra juni av og da er det inkludert datatrafikk :) )

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

For de som har smarttelefoner og med series 60 operativsystem er det ikke tvil om hva som er best: Turbo MSN. Programmet koster rundt $17 dollar fra my-symbian.com og finnes i to versjoner, en for generell s60 OS og en som er beregnet for N70/N90.

 

Bruker sistenevnte versjonen nå og den er genial, kan selvfølgelig slå av varsel lyder, velger mail du vil logge inn med og alt. Det beste er at smileyene på telefonen er helt like som de som er i MSN, de fleste messenger programmer for telefoner har noen smiley'er lagd på en utslitt commodore 64 der man ikke ser forskjell på :p og :D

 

Syns 49kr pr mnd er altfor mye, da er det bedre å ha en klient som du kun betaler for datamengden og ikke fast "abo" på tjenesten.

 

Har en printscreen av Turbo MSN her:

post-43618-1169063628_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da kommer spørsmålet sikkert "alle" lurer på (ihvertfall jeg).

 

Jeg har en SE K6100i og har installert MSN på den (sende MSN til 2244 eller hva enn det var). Vell vitende om at det er gratis fram til 1. Juni.

 

Men hvordan i alle dager sier jeg opp "abonnementet".

Trenger jeg å gjøre annet enn å av installere programmet fra mobilen?

Lenke til kommentar

Jobber selv for Telekiosken som er telenor forhandler og fikk testet MSN nå nylig på en Nokia N73 og må si jeg ikke ble så veldig imponert. Gikk altfor sakte (i oppstart av MSN) for at jeg hadde giddi å betalt 49,- mnd. for dette :p Min personlige mening er at jeg ville valgt å vente litt til dette blir mer utbredt og mer integrert i telefonene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...