Gå til innhold

Kulturo: Rocky Balboa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt vanskelig for en filmanmelder å skulle sette en karakter på en flim som "Rocky Balboa".

Du klarte det veldig bra. Helt enig i karakteren 9/10. Skrev en anmeldelse her selv, og konklusjonen min var "Herlig steming, stort sett gode skuespillere, glimrende tidsforløp og en fantastisk avslutning på en velkjent filmserie". :)

Lenke til kommentar

Helt enig med omtalen her, ga selv filmen samme karakter.

 

Spesielt likte jeg paralellen til det virkelige liv. Rocky Balboa filmen er blitt harselert med helt siden den ble annonsert, akkurat som Rocky i filmen opplever det samme når han annonserer comeback. Knockout på de som harselerte kan man si. Også en perfekt film for nostalgikerne av oss.

 

Lenge siden en film har overasket så mye. Men de som kun ser Rocky for slosskamper og treningsscener vil nok bli skuffet. Dette er en dramafilm.

Lenke til kommentar

Bra for de som likte den.

For min del ble det å pine seg igjennom den ene klisjèen etter den andre. "Stort sett gode skuespillere". Jeg syntes det var noen få vellspilte scener, resten var rett og slett amatørmessig dårlig.

De jeg så den sammen med syntes også dette.

 

Tror mange kommer til å bli skuffet når de ser denne filmen og tror den faktisk fortjener 9/10. Det er en film godt under midt på treet, men selvfølgelig ett must for fansen. Dette kom ikke fram i annmeldelsen.

 

Peace out :p

Lenke til kommentar

Sikert sant det. Hvis du ikke har sett de andre filmene, eller ikke likte dem, så liker du nok ikke begynnelsen av Rocky 6 heller. Men hvis du elsket de forrige filmene, så elsker du denne også.

 

Det du må tenke på, er at det er 20 år siden forrige film. De som vokste opp da, så filmene ett par ganger da og elsket dem. Trenger flash backsene, de gjør hvertfall filmen bedre for dem. Stallone som selv lagde dem og denne for 20 år sidne har nok sett på denne måten som den perfekte avsluting. Og der er jeg helt enig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...