Gå til innhold

Er dette Nokia E65?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For ordens skyld er nettstedet det refereres til i Slovakia, ikke Ungarn.

7658054[/snapback]

 

Da vet du mer enn meg :whistle:

*rettet

7658886[/snapback]

 

 

Så det med en gang på domenet .sk Ungarn har .hu

 

Men greit, det er ryddet opp i. Språkene er ikke de mest kurante for norske lesere, skulle jeg tro.

 

Ellers en interessant artikkel. Det er alltid spennende å se hva som dukker opp, eller skjer på mobilfronten. Det er derfor jeg besøker Amobil mange ganger daglig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Prisen skal være 340 euro, eller i underkant av 3000 kroner.
Hvorfor regne ut pris ¤ eurokurs når dere vanligvis bruker MPI som prismål?

 

skjermen er oppgitt til å ha 352 x 416 pikslers oppløsning
Ser det er uenighet rundt oppløsningen. Noen sier QVGA mens andre sier 352 ¤ 416. Personlig tror jeg den kommer til å få det første da dette er hva N95 har og er snillere med strømmen.

 

Videre ser jeg siden mener telefonen skal ha AF, men det har jeg enda mindre tro på.

Lenke til kommentar
Videre ser jeg siden mener telefonen skal ha AF, men det har jeg enda mindre tro på.

7659983[/snapback]

De tre nye i E-serien vil alle ha 2mpx-kamera, uten autofokus. Dette var det liten usikkerhet om for noen mnd siden, så du har nok rett i dine antagelser.

 

Denne har vel og etter all sannsynlighet WLAN, og muligens HSDPA.

 

For flere måneder siden skrev jeg om E65 som skulle være N80 i tynnere format og med litt annet fokus. Så ut til at ryktene stemte bra.

Lenke til kommentar
For flere måneder siden skrev jeg om E65 som skulle være N80 i tynnere format og med litt annet fokus. Så ut til at ryktene stemte bra.
Mulig derfor ryktet sier skjermen er 352 ¤ 416.

 

At den har WLAN tar jeg som en selvfølge da den har taster for VoIP (?). Vil ikke det være helt naturlig når den heter E6x?

 

Som vanlig kommer det en trio, hva med de andre to? Var snakk om en E90, og siden denne heter E65 må også E63 være på vei (E62 er kinautgaven av E61, E64 kommer ikke pga ingen 4-ere fra Nokia)? Vet vi noe annet om de to andre enn navnene? :)

Lenke til kommentar
At den har WLAN tar jeg som en selvfølge da den har taster for VoIP (?). Vil ikke det være helt naturlig når den heter E6x?

Var jeg som innbillte meg at artikkelen ikke nevnte wlan. For kjapp i svingene igjen.

 

Trioen er vel E62i (noe sånt i hvert fall) som er tynnere E61 med kamera. E90 som er nye kommunikatoren med ny form-faktor og E65 som da er denne.

 

Av annet som kommer snart har vi N800 som amobil og skrev om i dag, samt N93i (mer designorientert N93), N76 (europeisk versjon av N75, men med 3mp kamera).

 

Da har vi altså både en trio i N-serien og E-serien, hvor den eneste det mangler bilder av så langt er E90.

Lenke til kommentar
Trioen er vel E62i (noe sånt i hvert fall) som er tynnere E61 med kamera. E90 som er nye kommunikatoren med ny form-faktor og E65 som da er denne.

 

Av annet som kommer snart har vi N800 som amobil og skrev om i dag, samt N93i (mer designorientert N93), N76 (europeisk versjon av N75, men med 3mp kamera).

E62i visste jeg jo om. :blush:

 

Av disse seks finner jeg egentlig bare E62i og N800 halvveis spennede. Har null interesse for E65 (slide), N93i (klubbe) og N76 (elendig batteri). Denne E90 må derimot bli spennende. Har det lekket noe mer enn at det er en Communicator med skyvetastatur, HSDPA, S60 og WLAN? :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...