Gå til innhold

Grunnleggere forlater Rare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et stort tap for Rare, og godt for den som annsetter dem i sitt spillselskap...

Jeg tipper at hvis de blir i industrien, kommer de til å starte sitt eget uavhengige selskap. De har de økonomiske midlene som skal til, de har erfaringen som trengs, og de har ryktet som gjør at folk automatisk vil legge merke til det de gjør.

 

Men vi får se. Om de danner et nytt studio tror jeg i alle fall at det ville være positivt for oss spillere.

Lenke til kommentar
Et stort tap for Rare, og godt for den som annsetter dem i sitt spillselskap...

Jeg tipper at hvis de blir i industrien, kommer de til å starte sitt eget uavhengige selskap. De har de økonomiske midlene som skal til, de har erfaringen som trengs, og de har ryktet som gjør at folk automatisk vil legge merke til det de gjør.

 

Men vi får se. Om de danner et nytt studio tror jeg i alle fall at det ville være positivt for oss spillere.

7633580[/snapback]

Kanskje de gjør det ja, hvem vet?

 

Midlene har du som du sa, så det blir fint å se hva som skjer videre med dem...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Nå gikk jo Molyneux vekk fra Bullfrog da det gikk over til EA, og startet da Lionhead studios, som har gitt oss en god del gode spill, så man får se hva de klarer. Rare laget i alle fall veldige gode spill sammens med Nintendo, så kanskje de starter opp et nytt selskap som igjen joiner med Nintendo, og vi får oppleve Deja Vu i konsoll verden.

 

Spennende er det i alle fall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...