Gå til innhold

Redaksjonens ønskeliste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, veldig enig med Marius Valle og Silje! ;)

 

Selv ønsker jeg meg at markedet forandrer seg til å gi produsentene bedre tid til å lansere modellene sine. Slik det er nå, er det alltids noen som sniker til seg informasjon, sprer usikre nyheter og gale spesifikasjoner (dette er spesielt irriterende for oss som jobber med mobiler i prisguiden :p ) og legger stort press på produsentene til å lansere de hotteste modellene så fort som mulig. Skrekkeksempelet er jo Nokia 6280, hvor feilprosenten var skyhøy. Feilprosenten på de telefonene som først blir kjent ved produsentenes egne pressemeldinger, blir sjelden senere kjent som telefonene med mest problemer. I hvert fall er det mitt inntrykk. :p

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg mer båndbredde på dagens mobiltelefonnettverk. Samt billigere priser på mobilt internett. Jeg mener dagens 3G er en flopp, skal de tjene penger på 3G og videotelefoni trengs det mer dekning og mer båndbredde..

 

Jeg brukte videotelefoni til nød i 2006 da det var gratis med Telenor, men nå ser jeg ingen grunn til å bruke det. Man kan jo knapt føre en vanlig samtale fordi båndbredden og samtalekvaliteten er for lav (les: laggete, hakkete, skurrete og fraverende)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...