Gå til innhold

Splinter Cell: Double Agent til PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig at et sånt spill kommer til ps3. Kan dette bety slutten for 360? En spillserie som tidligere har vært esklusivt, som nå har gått over til mer eller mindre alle konsoller.

 

Vil dette skje med Halo og Gears of war også? La oss håpe det. Sannsynligheten for at vi ser de på pc vil i hvertfall være stor.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Nydelig at et sånt spill kommer til ps3. Kan dette bety slutten for 360? En spillserie som tidligere har vært esklusivt, som nå har gått over til mer eller mindre alle konsoller.

 

Vil dette skje med Halo og Gears of war også? La oss håpe det. Sannsynligheten for at vi ser de på pc vil i hvertfall være stor.

7560907[/snapback]

*peke på*

-Fanboy! :ph34r:

 

Neida, men helt seriøst så tror jeg at dette blir bra for Sony...

Lenke til kommentar
Nydelig at et sånt spill kommer til ps3. Kan dette bety slutten for 360? En spillserie som tidligere har vært esklusivt, som nå har gått over til mer eller mindre alle konsoller.

 

Vil dette skje med Halo og Gears of war også? La oss håpe det. Sannsynligheten for at vi ser de på pc vil i hvertfall være stor.

7560907[/snapback]

 

LoL!

 

Var det ment som en spøk?

Har du sett alle Sony Exlusive spillene som har blitt multi kanskje?

Hvis du tror Halo vil bli multi, så er du så langt ute i drømmeland som overhode mulig.

Lenke til kommentar

Seriøst, Splinter Cell har vel adri vært særlig xbox ekslusivt.

 

http://www.tothegame.com/search.asp?title=splinter+cell

 

Når det gjelder Gears of war så var vel Cliffy B og Epic ute for en stund siden og sa at det ikke var mulig å porte spillet over til PS3, grunnet noe greier med minnet. Gears of war var vel også en av grunene til at 360 fikk 512 mb ram, og ikke 256. Men, akkurat dette finns det et hav av tråder om fra før.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
LoL!

 

Var det ment som en spøk?

Har du sett alle Sony Exlusive spillene som har blitt multi kanskje?

Hvis du tror Halo vil bli multi, så er du så langt ute i drømmeland som overhode mulig.

 

Helt ærlig? Ja det var en spøk.. en reply til alle fanboys som tror sony ps3 går i dass pga. at VF5 og Gta har gått multi..

 

gta har vel alltid vært multi.. bare midlertidig exlusive..

 

Men ps3 får jo Ninja gaiden det er najs

Lenke til kommentar
Helt ærlig? Ja det var en spøk.. en reply til alle fanboys som tror sony ps3 går i dass pga. at VF5 og Gta har gått multi..

 

gta har vel alltid vært multi.. bare midlertidig exlusive..

 

Men ps3 får jo Ninja gaiden det er najs

7563236[/snapback]

 

Er nok flere spill enn det som har blitt multi.

Ingen har sagt det går i dass, men det skal mye til å overbevise meg til å kjøpe PS3.

Det går som sagt på spillutvalget. Prisen gjør det ikke noe bedre heller. Ja, jeg vet om alt som følger med, men jeg trenger det ikke. Jeg kjøper en konsoll til å spille på og trenger ikke blu-ray eller HD DVD. Når dette blir aktuelt kjøper jeg heller en stand alone spiller som uansett kommer ned i pris.

 

Nå kommer også spillet mye senere til PS3 enn til PC og x360.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...