Gå til innhold

Skype 3.0 er sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden.

 

Det koster 77 øre å sende SMS-tekstmeldinger via Skype i Norge - denne tjenesten har egne takster - les mer.

Det er bare fasttelefon som lønner seg å ringe til!

(altså det finnes en eller annen luring som ikke har sjønt at viss man bytter abonemang kan man spare flere tusen i året)

Lenke til kommentar
Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden.

 

Det koster 77 øre å sende SMS-tekstmeldinger via Skype i Norge - denne tjenesten har egne takster - les mer.

Det er bare fasttelefon som lønner seg å ringe til!

(altså det finnes en eller annen luring som ikke har sjønt at viss man bytter abonemang kan man spare flere tusen i året)

7554451[/snapback]

 

 

VoipBuster er billigere på ale måter, gratis til fasttelefon, billigere til mobil., og mye billigere SMS. OG: voipbuster kan vise CallerID

 

...liker man skype, er det beste man kan gjøre å fortelle Skype-folkene at de er for grådige.

Lenke til kommentar
Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden.

 

Det koster 77 øre å sende SMS-tekstmeldinger via Skype i Norge - denne tjenesten har egne takster - les mer.

Det er bare fasttelefon som lønner seg å ringe til!

(altså det finnes en eller annen luring som ikke har sjønt at viss man bytter abonemang kan man spare flere tusen i året)

7554451[/snapback]

 

 

VoipBuster er billigere på ale måter, gratis til fasttelefon, billigere til mobil., og mye billigere SMS. OG: voipbuster kan vise CallerID

 

...liker man skype, er det beste man kan gjøre å fortelle Skype-folkene at de er for grådige.

7554892[/snapback]

 

Prøvde ut Voipbuster og det funket fint:)

 

Men en ting jeg lurer på? jeg prøvde å ringe til min egen mobil og det funket:O

og så vidt jeg forstår er det ikke gratis? hvordan vil jeg på en måte bli belastet?

Lenke til kommentar
Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden.

 

 

7554451[/snapback]

 

 

VoipBuster er billigere på ale måter, gratis til fasttelefon, billigere til mobil., og mye billigere SMS. OG: voipbuster kan vise CallerID

 

...liker man skype, er det beste man kan gjøre å fortelle Skype-folkene at de er for grådige.

7554892[/snapback]

har du en link til det aktuelle programet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...