Gå til innhold

Age of Conan-utviklerdagbok (del) (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig stilig grafikk og imponerende landskap må jeg si! Men kan ikke si meg veldig imponert over hvordan folkene beveget seg i kamp og slåss, så jo bare  klumsete ut?

7552845[/snapback]

 

I forhold til andre MMORPG`s så ser dette legendarisk ut. World of Warcraft må være det desidert verste spillet på animasjoner og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kult, gleder meg skikkelig til dette spillet.

 

Gamer har forresten kjapp server, farten gikk fort oppover, rakk å komme opp i 4100 KB/s før den var ferdig lasta ned. :thumbs:

Lenke til kommentar
Utrolig stilig grafikk og imponerende landskap må jeg si! Men kan ikke si meg veldig imponert over hvordan folkene beveget seg i kamp og slåss, så jo bare  klumsete ut?

7552845[/snapback]

 

I forhold til andre MMORPG`s så ser dette legendarisk ut. World of Warcraft må være det desidert verste spillet på animasjoner og slikt.

7553394[/snapback]

Animasjonene i WoW er langt fra det verste med spillet. Noen som som har sett animasjonene til NE mounten (saber?) ovenfra? Nei, her holder det mål.

 

Jeg skjønner dog hva FunCom sliter med på bevegelsene. De kan ikke na noen for for sticky som ville gjort gripebevegelsene bedre, fordi man skal kunne ha impact på alt man veiver til. Dette vil sikkert tunes. En armortyngdevariasjon i bevegelsene hadde også vært nice.

 

Men alt i alt som jeg har vært inne på før, tror jeg dette er my en vanesak. Tenker ikke på dette når man kjemper intense episke slag om battle keep.

 

Forresten litt urolig for at gamer.no fokuserer mye på dette spillet. Tror de fleste her er mellom 13-17, det vil trekke mange minors til spillet ;-)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Men hva kommer det til å kreve av maskinen for å få det til å se slikt ut ? Det beste av det beste ?

7554415[/snapback]

oophus har hatt en bra post om dette tidligere. Men for å svare på spørsmålet, er vel mye av det lekre vi ser DX10 og da lukter det som kjent Vista. Alle vi som har jobba vista at det krever sitt "under panseret".
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
får ikke lasta ned, har prøvd vanlig kilkk og lagre som.

kommer bare opp "siden kan ikke vises"

7556132[/snapback]

Høyreklikk - Lagre som ;)

7556184[/snapback]

kremt

7556252[/snapback]

Men når du sier at det kommer opp "Siden kan ikke vises" så misforståes det fort med at du bare klikker på linken og blir sendt til en side. I tillegg heter det ikke vanlig klikk, men høyreklikk. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...