Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det på tide å kjøpe 360. Da jeg så den første videoen fra spillet hos min venn Stonemeister skjønte jeg at dette var noe jeg måtte ha, sammen med Gears of War, Oblivion og Test Drive Unlimited.

 

Anmendelsen var bra, og viste at dette spillet er verdt å ha. Dette er kankje ikke årets beste spill, men i mitt gamerhjerte er det det.

 

Flott anmendelse og spillet skuffer overhodet ikke.

 

SasaB

Lenke til kommentar
Man entrer ikke et rom ved å skyte døra av hengslene med hagle. Da vil enhver gjøk forstå at det ikke er årets TV-aksjon som kommer på besøk.

 

Den der måtte jeg le høyt av :D

Flott anmeldelse, plukker opp dette spillet senere idag! :)

7541114[/snapback]

 

Så lenge medspillerne dine ikke først blåser opp døren for så å gå sakte BAKLENGS inn i rommet med våpnene senket, slik som i Lockdown, så er jeg fornøyd :p

 

Edit: Noen som har prøvd Coop-mode (helst på PC-versjonen) og kan gi noe tilbakemelding på om det fungerer noe bra?

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Leser på forumet på gamer at mange er misfornøyde med spillet. Jeg får min del har droppa å sammenligne det med hva det burde ha vært i forhold til forgjengerne. Ta det som det det er...nemlig et knakkende godt spill. Lyd, bilde og gameplay fanger fra første sekund. Men, det er nå min mening. Eneste jeg stusset på var at F.E.A.R fikk en bedre score i sin anmeldelse på 360 en R6 LS. Syns R6 LS overgår F.E.A.R på de fleste punkter.

 

Som vanlig var anmeldelsen velskrevet.

 

phew, da fikk jeg sagt litt i dag og på forumet. Nå er det juleferie og diverse spill på 360 skal spilles i COOP til både ribba og julenissen har blitt grønn.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Coop på pc fungerer utmerket. Bare pass på hvem du spiller sammen med. Er ikke like kult å spille sammen med noen som bruker granater som leketøy.

7541657[/snapback]

 

Sikkert et "long shot", men noen som vet om man kan spille coop på lokalnettet med kun ÈN disk? Min lillebror og jeg har spilt gjennom SWAT3/4 og Lockdown i Coop der vi delte på èn disk (man putter disken i første PCen, starter spill og server, og tar den utav og starter neste pc). Her er xbox-folket litt heldigere, da de kan spille sammen med kun èn kopi av spillet, mens PC-folket gjerne må ha egne kopier. Kjipt å kjøpe to kopier..

Lenke til kommentar

Er helt uenig med karakteren på PC versjonen. Full av bugs som hindrer folk å spille online. Bare ta en liten tur til det offisiele forum så ser du. Spillet er helt latterlig å spille online. Seff. har de ikke testet multiplayer på PC, der det er umulig å få ingang noe.

 

Men det er jo typisk norsk anmeldere å ikke legge noe vekt på multiplayer, skulle tro ingen i landet spiller multiplayer...derfor vi rocker i e-sports, "singleplayer ftw".

 

Når IGN ser dette problemet på PC-versjonen lurer man litt om de testet MP...

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Man entrer ikke et rom ved å skyte døra av hengslene med hagle. Da vil enhver gjøk forstå at det ikke er årets TV-aksjon som kommer på besøk.

 

Den der måtte jeg le høyt av :D

Flott anmeldelse, plukker opp dette spillet senere idag! :)

7541114[/snapback]

 

Dette er faktisk en sannhet med modifikasjoner. Jeg har en kompis som er medlem av en anti-terror styrke her i Norge, så jeg har fått litt innsikt i hvordan dette fungerer (selv om det meste er hemmelig).

 

Dersom situasjonen involverer gisler, så er det jo litt spesielt, men ellers så bruker man faktisk gjerne hagle til å skyte av dørlåser på låste dører. Man bruker da en spesiell type ammunisjon som tar ut dørlåsen. Hagla de bruker er da spesielt til dette formålet og brukes ikke til noe annet.

 

I tillegg så skriker de kommandoer til hverandre, samtidig med at de løper med masse bråkende utstyr på seg. Man hører dem faktisk på "mils" avstand.

 

Allikevel ender det med at de som måtte befinne seg inne i rommet blir uskadeliggjort, stort sett uten at noen av lagmedlemmene blir skadet. Dette fordi laget er så profesjonelle og samkjørte. Det går så fort å storme et rom at selv om en eller flere hører dem komme og har tid til å legge seg klar og sikte på døra, så har de stort sett ikke sjangs.

 

Jeg vet det høres litt teit ut, men slik er det faktisk i den virkelige verden.

Lenke til kommentar

jeg tviler ikke på det siste der. et samkjørt team kan bråke fordi de er så sykt flinke.

 

men om du går alene så er nok stealth best uansett. i alle i R6 vegas. der er fienden vanskelig å ta, du vet nesten aldri å mange det er i nærheten og pga brett som er bygd opp med flere dører og ganger som går til samme plassen så er det et sant helvete å spille alene. noe jeg faktisk liker bedre enn med dataen. de daua jo som fluer oppå kjerka :(

Lenke til kommentar
Når det bærer navent Rainbow six skal det være et realistisk spill

Det står i grunnloven eller? Utviklerne kan gjøre hva de vil med serien, og serien har blitt tatt i en helt annen retning det siste enn tidligere, noe man vet om man har følgt med på den.

7543037[/snapback]

Det er vi PC spillere som skapte Rainbow Six til det merke det er i dag, og nå står de å pisser på oss med dette mølet av en konsollifisering!

 

Rainbow Six serien døde med Raven Shield, Ghost Recon døde med GRAW, nå har vi bare Armed Assault og SWAT igjen, av realistiske og taktiske fps spill.

 

Eks på urealism i Vegas: Hey, jeg spurtet rundt hele tiden, for det er det vi hardcore operatives gjør, jada.

 

Orker ikke begynne engang...

 

Hadde de bare droppet Rainbow merket så skulle jeg tatt det for det det var, men dette er lavmål!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...