Gå til innhold

AOpen oppdaterer kube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XC Cube er fine maskiner selv om Aopen er litt slappe med å lage og oppdatere bioser.

 

Bare noen spissformuleringer fra min side:

På minnefronten støttes inntil 4 GB DDR2-667/800-minne.

Inntil 667 eller inntil 800? (Det er nok 800, men det ser ut til å være rom for en mistolkning)

 

Intel G965 betyr integrert grafikkontroller i form av GMA X3000. For de som ønsker mer futt, har hovedkortet i boksen også en PCIe x16-port.

"For de som ønsker noe futt i det hele tatt, .." ;)

 

(Håper diskusjonen kommer i gang nå)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Virker jo grei, men til den prisen burde de ha en kraftiger psu med, de priser deg åpentbart delvis mot entusiastmarkedet, og da holder bare ikke en så slapp psu.

7538541[/snapback]

 

Man trenger stort sett ikke større PSU i en barebone. Man kan liksom ikke ha et halvt dusin harddisker eller et top of the line gfx kort, siden disse generelt sett er to slotter.

Vanligvis er også PSUene i barebone av ganske god kvalitet og høy effektivitet.

 

Jeg har en Aopen EZ482 med et Nvidia 7900GT, og dette starter da opp...

 

Mye av dette med PSU er hypa uansett. Hvem trenger egentlig 1000W til PCen sin?

Lager de varmovn?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som sliter med at 1000W blir i minste laget, men det er nå et helt spesielt tilfelle (Han har 8TB i maskina sammen med myyye annet)

 

Til SSF å være så tror jeg 275W holder ganke bra, men det kan bli litt lite for entusiastene som kjøper Core 2 Quad Extreme, overklokker og kjøper geforce 8800GTX (eller noe i den duren) og overklokker så blir det nok garantert lite med 275W.

Lenke til kommentar
Virker jo grei, men til den prisen burde de ha en kraftiger psu med, de priser deg åpentbart delvis mot entusiastmarkedet, og da holder bare ikke en så slapp psu.

7538541[/snapback]

 

Man trenger stort sett ikke større PSU i en barebone. Man kan liksom ikke ha et halvt dusin harddisker eller et top of the line gfx kort, siden disse generelt sett er to slotter.

Vanligvis er også PSUene i barebone av ganske god kvalitet og høy effektivitet.

 

Jeg har en Aopen EZ482 med et Nvidia 7900GT, og dette starter da opp...

 

Mye av dette med PSU er hypa uansett. Hvem trenger egentlig 1000W til PCen sin?

Lager de varmovn?

7607106[/snapback]

 

Jeg kjører nå min barebone med en overklokket X2 prosessor, 2GB ram, X1900GT, dvd-brenner og 3 harddisker, med planer om å modde inn 2 disker til. Så å si at en kraftig psu er bortkastet i barebones synest jeg blir litt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...