Gå til innhold

Test: Et skikkelig fotogalleri til mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
System: Symbian 1st, 2nd og 3rd Edition, UIQ

Her var det ikke mange feil, men ingen riktige :p

 

Skal vel være Series 60 1st, 2nd og 3rd Edition, ikke Symbian. Og UIQ? Enten UIQ 2.x eller UIQ3/UIQ 3.0 ;)

 

Uansett, fin test. Virket som et bra program. Men har ikke de fleste Symbian telefonene en ordentlig bildefremviser på mobiltelefonene i dag? På min P990i kan jeg iallefall ha lysbildefremvisning med mange rare overganger og visning på ekstern skjerm, så jeg regnet med at mange av de nyere S60 telefonene kunne det også ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om programmet overstyrer det galleriet som er der? For gidder ikke gå inn på Mine Egne og åone programmet på min N80 hver gang jeg skal se bilder.

7521517[/snapback]

Nei, det gjør det ikke. Men hvordan pleier du å gå inn på det vanlige galleriet da?

 

Man kan jo legge snarvei til programmet i active standby, på medietasten, på softtastene eller flytte ikonet til hovedmappen i menyen. Eneste du _ikke_ kan er vel å komme til programmet via Kamera-programmet.

Lenke til kommentar
System: Symbian 1st, 2nd og 3rd Edition, UIQ

Her var det ikke mange feil, men ingen riktige :p

 

Skal vel være Series 60 1st, 2nd og 3rd Edition, ikke Symbian. Og UIQ? Enten UIQ 2.x eller UIQ3/UIQ 3.0 ;)

7513291[/snapback]

Fikset

 

Last ned: Handango
Denne linken fører til et helt annet program. :)

 

edit: det gjelder faktisk begge linkene i artikkelen.

7525311[/snapback]

...og fikset

 

Takk for tipsene!

 

 

Har Resco Photo Viewer samme tidslinjen som du finner på K800i? Denne funksjonen er nemlig genial når det kommer til å finne et bilde tatt på den ferien for tre uker siden om du tar en del bilder... :)

7513409[/snapback]

Bildene lagres med dato, og du kan få filnavnene i listevisning. Men det er nok det nærmeste du kommer.

 

Hvordan vet man hvilke mobiler det funker på da?

7525345[/snapback]

Kompatibilitetslister finner du hos Handango (bare å følge en av linkene i artikkelen).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...