Gå til innhold

Obsidian lager Alien-rollespill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var ikke akkurat AVP noe rollespill, da.

 

Angående KOTOR, så har ikke Obsidian lisensen til KOTOR. Lucasarts har jo også selv sagt at de vil fortsette med Kotor-franchisen. Uansett om det blir Obsidian eller Bioware, så er det like bra for meg. Det er sikkert at begge to kan sakene sine. Det eneste som gjelder er at Lucasarts ikke presser dem til å utgi det for tidlig, som med KOTOR2.

Lenke til kommentar
Nå var ikke akkurat AVP noe rollespill, da.

7504883[/snapback]

 

Men Gearbox holder på med et Alien-skytespill.

7504982[/snapback]

ja, og når det er sagt så var AVP KONGE på lan. Var også veldig kult og spille likevell.

 

Men ser frem til Alien spill i god grafikk :love:

7505438[/snapback]

 

Ja, AVP på LAN var kjempetøft. Det beste var jo at man kunne spille Humans vs. Predators vs. Aliens, altså 3 lag mot hverandre. Det var ekkelt å være et ynkelig menneske da. Plutselig hadde du en Alien hengende i taket rett over deg, eller en gigantisk Predator løpende mot deg i hundre og helvete. Det var bare syyykt fett! Vi levde oss så forferdelig mye inn i det. :D

 

AVP var et av de siste spillene jeg spilte hvor jeg faktisk ble skikkelig skremt. FEAR og DOOM3 er jo bare tull for småjenter. Jeg skvatt bare èn gang under spillingen av FEAR, og det til tross for at jeg hele tiden prøvde å leve meg skikkelig godt inn. Jeg brukte også headset for at alt skulle føles mye "nærmere" ut.

 

Et nytt Alien-FPS i next-gen grafikk kan ikke bli annet enn kongetøft. Men jeg håper at Gearbox går mer for lagbasert skyting à la Brothers in Arms (som de lagde tidligere) ell "en-mot-alle"-action som AVP, DOOM og FEAR hadde. Det ble bare kjedelig i lengden. Det går faktisk an å gjøre et spill skummelt, selv om at man har med seg folk.

 

Som sagt, litt realistisk taktisk action blandet med horror... det hadde vært genialt!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Forstår ikke at så mange ble skremt av F.E.A.R jeg heller brukte også headsett og spillte i mørket, men det kom ikke en eneste scene som jeg synes var ekkel eller fikk ubehag av. Derimot synes jeg Doom 3 var skremmendet i starten, når jeg ble vant til det ble det kjedelig.Har også samme erfaring som dere med AvP på Lan, det var tøft ).

 

Artig at det kommer nye spill i serien!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...