Gå til innhold

Lanserer privat push-epost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

USA har hatt dette en god stund.. Dette er det nye SMS-systemet..

Håper flere åpner øynene for dette, sende så lange meldinger man vil, og legge ved bilder eller filmer, uten noen problemer.. med vanlig mobil blir det altfor dårlig.

Push epost er fremtiden, men foreløpig er det ALTFOR dyrt. og 6mb er lite.. 10mb i mnd, på 100kr.. tenk hvor mye man sparer da! skrive hundre og ørten meldinger,med bilde osv...

 

norske operatører bør ta en titt på dette, og vurdere det, og selg flere mobiler med push-epost, og qwerty tastatur (som også er det hotteste hotte) kamera, osv.. må også bli produsert kanskje ;)

samsung må slutte med de samme kjedelige slide-telefonene, og satse mer på I600 og nokia med e61.. som SE m600i.. og motorola Q.. jeg vil ha dette i norge nå! ikke bare usa! :thumbup:

Lenke til kommentar
USA har hatt dette en god stund.. Dette er det nye SMS-systemet..

Håper flere åpner øynene for dette, sende så lange meldinger man vil, og legge ved bilder eller filmer, uten noen problemer.. med vanlig mobil blir det altfor dårlig.

Push epost er fremtiden, men foreløpig er det ALTFOR dyrt. og 6mb er lite.. 10mb i mnd, på 100kr.. tenk hvor mye man sparer da! skrive hundre og ørten meldinger,med bilde osv...

 

norske operatører bør ta en titt på dette, og vurdere det, og selg flere mobiler med push-epost, og qwerty tastatur (som også er det hotteste hotte) kamera, osv.. må også bli produsert kanskje ;)

samsung må slutte med de samme kjedelige slide-telefonene, og satse mer på  I600 og nokia med e61.. som SE m600i.. og motorola Q.. jeg vil ha dette i norge nå! ikke bare usa!  :thumbup:

7495229[/snapback]

 

Der ja :) Endelig en som har skjønt det! Thumps up!

Lenke til kommentar

Rart at dette ikke har kommet til Norge tidligere.

 

Blackberry har støttet push-epost for privat bruk lenger tid i utlandet.

Blackberry har så vidt meg bekjent lansert denne teknologien i Norge for 2 uker siden der du kan få push-epost fra POP og IMAP.

 

Det jeg kan lese er at denne modellen koster 149 kroner pr mnd inkludert 5Mb og selve abonnementet.

Det vil si halve prisen enn hva Mobyson tilbyr 276 + 96

 

 

God jul

Endret av Dingsen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...