Gå til innhold

Omtale av Superman Returns (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste dette spillet vile suge analskaft uten sidestykke når spillet blei annonsert. Etter nesten motvillig å ha prøvde demoen, så blei eg bare sinnt. Det var ingenting som var bra. Musikken sugde hostesaft,grafikken,flyten,design og fy faen var så ubrukelig at dette nesten må vere brudd på menneskeheten.

 

Dessuten ser ikkje Supermann ut i måneskinn, inget individ gidder å gå med trusa tredd på utenpå klærne...

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det spillet var helt greit :(

 

Men jeg har alltid likt supermann, helt siden jeg var liten.

 

Syns den reviewen var litt overdrevet, for jeg har faktisk spilt spill som har vært ti-talls ganger værre enn dette spillet.

 

Fortjener ihvertfall en firer, hvis ikke en 5.

Lenke til kommentar

Yet another EA game gone bad. Hvem er det som er tullat nok til å gi EA lisens på å lage spill? Hadde jeg vært James Bond med lisenes til mord hadde jeg drept den lisensen til EA fort som fan, før de sender spilleverden til den evige undergrunn.

 

Ettersom jeg leser tror jeg vi nå finner omtaleren liggende hos en flink psykolog og forteller om spillet, som ender opp med at psykologen trenger psykolog for å komme seg. The evil cirkle.

 

Nei dette var enda en slakt av EA sitt spill, likte slakte på Carbon, liker dette og. Om gamer.no noen gang skulle annmelde et spill fra EA som faktisk slår ann, advar om det på forhånd, slik at jeg får legge ut puter på gulvet før jeg besvimer.

Lenke til kommentar

1 - Katastrofalt

 

Sitat fra forklaringsteksten: "Her fungerer absolutt ingenting"

 

Musikken fungerer jo som du skriver på slutten??..??

 

Tror nok at man skal være blodfan av Superman om dette skal fungere, slik som meg. Men jeg ser svakhetene, absolutt. Jeg ser at det kunne vært gjort myyyye mer med en personlighet som Superman. Handlingen kunne vært helt annerledes. Mer likt filmen kanskje. Tenker neste spill blir bedre jeg :)

Men 1?....... Ikke enig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...