Gå til innhold

Ringen for deg som vil ha sex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har alltid finnes måter å signalisere hva man er ute etter på - det har bare aldri blitt blusset opp. Jeg blir overasket hvis man begynner å se folk gå rundt på byen med en av disse ... eller, kanskje ikke? :huh: Det er iallefall en snedig måte å lure penger ut av folks lommer, på.

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke den eneste! Synes det er en veldig merkelig/dårlig sak å skrive om på amobil.no.

7483143[/snapback]

Et godt eksempel på hva jeg skrev i en annen tråd forleden dag.

 

Jeg regner med at denne artiklen her har fått mange lesere, amobil? Likevel ser vi at mange synes dette er for langt vekk fra amobils tema..

 

Men joa, tror ikke jeg ville kjøpt meg noe slikt uansett desperasjon.. Får vel en brud fra russland for samme prisen, og det er med garantier i motsetning til ringen...

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke den eneste! Synes det er en veldig merkelig/dårlig sak å skrive om på amobil.no.

7483143[/snapback]

Et godt eksempel på hva jeg skrev i en annen tråd forleden dag.

 

Jeg regner med at denne artiklen her har fått mange lesere, amobil? Likevel ser vi at mange synes dette er for langt vekk fra amobils tema..

 

Men joa, tror ikke jeg ville kjøpt meg noe slikt uansett desperasjon.. Får vel en brud fra russland for samme prisen, og det er med garantier i motsetning til ringen...

7483187[/snapback]

 

Jepp - http://www.russianbrides.com!

Lenke til kommentar

Dere skal ikke skrive en test av Guccis nye høst- og vinterkolleksjon i samme slengen? Den ser jo ganske lekker ut, og ei lekker dame i Guccisko er sikkert ikke single lenge! (Den kombinasjonen av brune toner de kjører i høst er faktisk lekker. Sant!)

 

Når jeg leser nyhetssaken en gang til klarer jeg egentlig ikke fange -noen- som helst sammenheng med "mobiltelefoner og den mobile hverdag", som amobil selv beskriver som sitt arbeidsområde.

 

Huff ...

Lenke til kommentar
Nei, du er ikke den eneste! Synes det er en veldig merkelig/dårlig sak å skrive om på amobil.no.

7483143[/snapback]

Et godt eksempel på hva jeg skrev i en annen tråd forleden dag.

 

Jeg regner med at denne artiklen her har fått mange lesere, amobil? Likevel ser vi at mange synes dette er for langt vekk fra amobils tema..

 

Men joa, tror ikke jeg ville kjøpt meg noe slikt uansett desperasjon.. Får vel en brud fra russland for samme prisen, og det er med garantier i motsetning til ringen...

7483187[/snapback]

 

Jepp - http://www.russianbrides.com!

7483490[/snapback]

 

Oi, den adressen der noterer jeg ned, så er det mulig jeg sjekker den ut når jer nærmer meg 40 :D

Lenke til kommentar

OK, dere tok meg der!

*Dra frem Visa-kortet*

 

Dere skal ikke skrive en test av Guccis nye høst- og vinterkolleksjon i samme slengen?

Huff, nei høstmotene kan du lese om et helt annet sted. I Pondus for eksempel.

 

Denne ringen er jo i det minste en slags gadget. Har jo til og med en funksjon (ok, tviler, men meningen er at den skal ha en funksjon).

Lenke til kommentar
Denne ringen er jo i det minste en slags gadget. Har jo til og med en funksjon (ok, tviler, men meningen er at den skal ha en funksjon).
Jeg lurer, gjør den noe som helst elektronisk? Det er mange grunnen for at Amobil kunne skrevet om en slik ring, men jeg finner ingen i artikkelen.

 

- Har ringen RFID?

- Er det en slags LOTR-ring som lyser opp om det finnes single av det motsatte kjønn i nærheten?

- Kan den motta telefonnumre/persondata/forslag til aktivitet?

- Kan den scanes?

- Har den blåtann/Wibree og sier i fra når du har glemt noe etter aktivitet pga ringen?

- Lagrer den data om de man møter?

 

Det eneste som er i nærheten av en mobil hverdag er vel koden du kan registere på nettet? Betyr det at Kinderegg er å finne hos Amobil neste uke (det følger jo med en kode du kan registere på nettet der også)?

 

 

Jeg visste ikke at samarbeidet om artikkeler med VG gikk begge veier... :whistle:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...