Gå til innhold

Ubisoft kunngjør Advanced Warfighter 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...lover en grensesprengende visuell opplevelse av krigssonen.. ..bombeskadde strukturer....avansert fysikk får vi noen av de mest realistiske eksplosjonene til nå sett i et spill.. ...imponerende dynamisk lys og skygge...

 

blablabla, hvor mange ganger skal vi høre om hvor grensesprengende et spill kommer til å være. Eneste de oppnår med dette er skyhøye forventninger.. som de virkelig må slite for å innfri.

Misforstå meg rett, jeg skal absolutt holde øynene åpne for dette spillet, konseptet er genialt. MEN, de traff ikke innertier forrige gang så de bør ikke være så store i kjeften.

Lenke til kommentar
Håper de fikser på grafikken. Jeg har aldri sett et så stygt spill med så høye maskinkrav. Selv på full drus ser det ut som en glossy PS2-tittel.

7476009[/snapback]

 

Er vel snakk om Xbox-utgaven her, men ja jeg er enig med deg. PC-versjonen har styggelige fæle systemkrav.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva det er med dette spillet, skaffet meg PC versionen og dette var mildt sagt elendig. Dårlig AI, grafikk, fysikk, ytelse. Kontrollene og kommandoene for å styre lagkameratene var bare frustrerende. Er xbox360 versionen mye bedre? Redd de skal gjøre det samme med Rainbow Six Vegas, lage en knallbra x360 version for deretter å slippe en elendig pc version som bare selger pga. den gode anmeldelsen konsoll versionen fikk :mad:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...