Gå til innhold

Hvit perle på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo klart at dette fortjener en egen artikkel :/

 

Kunne vel egentlig vært nok å nevne med en aldri så liten setning bare i den forige artikkelen.

 

Denne, og "Vi i norge får ikke rød K750i" skjønner jeg virkelig ikke at det brukes tid på, mens f.eks. artikkel om at E50 faktisk kommer i ny farge til oss i Norge, det er ikke så viktig...

Lenke til kommentar

Heisann

 

Artiklene du refererer til er faktisk i toppsjiktet når det gjelder besøkstall. Saken om at K750i kom i rødt var ukens mest leste nyhetssak når vi først skrev den i juli, og neste sak en av de mest besøkte når vi skrev at den ikke kom i forrige uke. Pearl i hvitt har også vært en meget populær sak.

 

Det ser altså absolutt ut som fargevariasjoner av kjente modeller har nyhetens interesse. :)

Lenke til kommentar
Det ser altså absolutt ut som fargevariasjoner av kjente modeller har nyhetens interesse.:)

Ja, det er klart det er noe interesse for det. Ser man på tråden om K750i-fargen ser man og at jeg ikke er den eneste som synes den artikkelen var unødvendig, men det er ikke så farlig.

 

Men da er vel en artikkel om svart E50 på plass snart da, siden slike artikler er populære :)

 

edit: Men husk at ikke gode besøkstall er alt. Jeg tar vel ikke _helt_ feil hvis jeg sier at mange humoristiske agurker er de som har flest besøkende? Selvfølgelig ikke alle..

 

Sorry for at jeg er så kritisk for tiden.. :/

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...