Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant ikke helt utt det derre fabrikk tullet... sto ikke det samme på hw.no og www.chieftec.com.

 

kanskje bare jeg som er trøtt men:

 

svaralt på hw:

Taipei, Taiwan

Paju, Korea

Zhejiang, Kina

 

info på siden deres:

  In order to serve the customers more efficiently and technological capabilities, in 1998 Chieftec had set up the China factory in Dong-Guan, China, being with size of 180, 000 square meter and more over 3,000 employee.....Moreover, Chieftec's newest plant locating in Ningpo, China, same size as Dong-Guan plant, will be formed to the production from year 2001......

 

altså Dong-Guan, China og Ningpo, China?

 

er det bare jeg som er way ute på landet nå eller?

Endret av storken
Lenke til kommentar
fant ikke helt utt det derre fabrikk tullet... sto ikke det samme på hw.no og www.chieftec.com.

 

kanskje bare jeg som er trøtt men:

 

svaralt på hw:

Taipei, Taiwan

Paju, Korea

Zhejiang, Kina

 

info på siden deres:

  In order to serve the customers more efficiently and technological capabilities, in 1998 Chieftec had set up the China factory in Dong-Guan, China, being with size of 180, 000 square meter and more over 3,000 employee.....Moreover, Chieftec's newest plant locating in Ningpo, China, same size as Dong-Guan plant, will be formed to the production from year 2001......

 

altså Dong-Guan, China og Ningpo, China?

 

er det bare jeg som er way ute på landet nå eller?

7460134[/snapback]

Et av svarene til HW.no er riktig. Det er nok bare du som ikke har leitet godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...