Gå til innhold

De beste julemobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Dette har vi i og for seg dekket med allroundermobilen.

 

PS: Hvis du har litt mer penger å rutte med, kan du ta en titt på storebror Sony Ericsson K800i. Denne modellen har alle de samme gode egenskapene som minstemann, og kan i tillegg by på markedets beste mobilkamera, større skjerm og radio.

 

For øvrig har vi ennå ikke kommet til det punktet at vi anbefaler en mobiltelefon til en fotoentusiast. Vi mener at mobilkameraene ennå ikke er gode nok for den type bruk, og at man derfor bør vektlegge andre kriterier enn bare kamera når man velger mobiltelefon.

Lenke til kommentar

For øvrig har vi ennå ikke kommet til det punktet at vi anbefaler en mobiltelefon til en fotoentusiast. Vi mener at mobilkameraene ennå ikke er gode nok for den type bruk, og at man derfor bør vektlegge andre kriterier enn bare kamera når man velger mobiltelefon.

7454960[/snapback]

 

 

Dette er det mest fornuftige jeg har hørt på mange år. Det fokuseres så alt for mye på kamera i mobiler. Jeg vil heller at produsentene utvikler andre og nye nyttige ting i mobilene.

Lenke til kommentar
For øvrig har vi ennå ikke kommet til det punktet at vi anbefaler en mobiltelefon til en fotoentusiast. Vi mener at mobilkameraene ennå ikke er gode nok for den type bruk, og at man derfor bør vektlegge andre kriterier enn bare kamera når man velger mobiltelefon.

7454960[/snapback]

 

*Applaus*

 

Er helt enig i det Djrunner nevnte, det fokuseres i tillegg nesten utelukkende på megapiksler, noe som egentlig gjelder i kamerabransjen generelt, selv om det begynner å stagnere på 6-10 mp. Et ordentlig digitalkamera er fortsatt ganske overlegent selv N73 og K800i

Lenke til kommentar
Hva med Nokia N73? Er det en god telefon og har dere noen synspunkter på den?
Jeg antar du mener til bilder?

 

Nei huff, den er treg som en langt år i Sibir. Tar helt ok bilder i bra lysforhold, derimot er blitzen elendig så bilder i dårlig lys funker dårlig. Det er her K800i virkelig viser styrke med ekte blitz, rast søker og hurtig lagring.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Hva med Nokia N73? Er det en god telefon og har dere noen synspunkter på den?
Jeg antar du mener til bilder?

 

Nei huff, den er treg som en langt år i Sibir. Tar helt ok bilder i bra lysforhold, derimot er blitzen elendig så bilder i dårlig lys funker dårlig. Det er her K800i virkelig viser styrke med ekte blitz, rast søker og hurtig lagring.

7456973[/snapback]

Elles då (har 'bestilt' denne mobilen til julegåve..)

 

Har prøvd k800i og den er da vanvittig treig!? I allefall mykje treigare enn min k700i. Sånn generelt i menyen og spel...). Men, den tar iallefall betre bilete.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...