Gå til innhold

Test EverQuest II-ekspansjon gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Noe sånt.. Samme skjedde med meg, men nå er jeg fae, og alt funker(med unntak av pcen min ><)

Ellers syns jeg spillet virker ok... Virker som WoW med god grafikk, og litt ekstra eventyrpreg. Litt uvant i begynnelsen, men tror jeg skal komme greit inn i det, så får jeg heller se om jeg har lyst til å kjøpe det etter trial er ferdig.

Lenke til kommentar

Skulle teste ut dette jeg også, men så kom nedlastinga av spillet og patching. Estimated time remain 04.58.00 hours. Hva f*** får dem til å tro at jeg venter 5 timer på å laste ned når jeg kan f.eks. laste ned og spille med alle expansjonene på AO på under en time? Så jeg logged bare av. Det ble litt i drøyeste laget for meg.

Lenke til kommentar
Skulle teste ut dette jeg også, men så kom nedlastinga av spillet og patching. Estimated time remain 04.58.00  hours. Hva f***  får dem til å tro at jeg venter 5 timer på å laste ned når jeg kan f.eks. laste ned og spille med alle expansjonene på AO på under en time? Så jeg logged bare av. Det ble litt i drøyeste laget for meg.
Innstalasjonsfila er på 85~MB. Du forventer vel ikke at hele EQ2 skal få plass der?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...