Gå til innhold

Ny "Nokia" kan absolutt alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke første april i dag :p Om dere ser litt nøye på bildet er det objektivet og "kameraet" i feil posisjon. Objektivet skulle pekt rett mot kameraet. Canon fatinig? Hvorfor er det laica objektiv på et av bildene? Speilreflekshuset ville ikke få plass på et så smalt "hus". Det er ingen optisk søker til kameraet. Kun skjermen, hva er da vitsen med speilrefleks. Kan like godt hatt en brikke som registrerer bildet konstant (ala kompakt) med utskiftbart objektiv. Laica er heller ikke på "sponsor" siden.

 

BTW: Vet at dette er spøk, bare nevner noe av det urealistiske.

Lenke til kommentar

jula varer helt til påske, men 1. april varer ikke helt til jula.

 

Det med lommekniven og lighteren tok jo bare alt som kunne finnes av seriøsitet ut av den artikkelen... Dessuten, hvorfor "relansere" en mobil som er x antall år gammel (6630)... Designet er jo drit stygt :p

Lenke til kommentar

Det er greit at det står "Nokia" som overskrift, men for sikkerhets skyld, det bør vel skrives at dette er bare tull. Hvis jeg kaster et kort blitt mot PC-en, og ser at det er snakk om en mobiltelefon med 6 MP kamera, VGA skjerm, S60, 10 GB HDD osv., så kan jeg tro på det. Når jeg derimot, i denne artikkelen, leser om lommekniv og lighter skal det jo ikke så mye til å forstå at dette er tull.

 

Men for meg, så gjør dette at jeg ikke ser fullt så positivt på verken Amobil.no eller artikkelforfattere fremover. Syns ikke dette er så mye å le av, og når det ikke står at det er fake i tillegg, så syns jeg det bare er idiotisk. I mine øyne fremstilles Amobil.no som noen som prøver å være seriøse men som overhode ikke kan få det til. Hold dere til seriøse artikler og ikke dårlige vitser ... :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...