Gå til innhold

Rapport fra Dreamhack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Tror Sturla ikke trenger noen tips akkurat..

Nå ble "Dreamhack" holdt i en stooor fullpakket hall.. været er/var som det er.. = høy luftfuktighet = elendige forutsetninger for rekorder/stabil overklokk.

Må si jeg kjenner igjen den følelsen som beskrevet..:

Man står klar med nymontert hardware... håper på en "gullchip" (det være seg CPU eller GPU) og må skuffet konstantere enda ett "blylodd" innkjøpt.. etter utallige timers tweaking/benching.

Da har man mest lyst til å kaste hardware'n og aldri klokke mer.. :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla?

Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel.

7421672[/snapback]

 

Vill ikke si at OC er en dyr hobby iforhold til mangen andre hobbyer som voksene folk driver med. For eksempel seiling som pappa driver med, der koster for eks et nytt seil ca 40k (da snakker vi det beste av det beste). Vist du tenker på bil sport og slike ting, er ikke det akurat billig heller.

Lenke til kommentar
Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla?

Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel.

7421672[/snapback]

 

Vill ikke si at OC er en dyr hobby iforhold til mangen andre hobbyer som voksene folk driver med. For eksempel seiling som pappa driver med, der koster for eks et nytt seil ca 40k (da snakker vi det beste av det beste). Vist du tenker på bil sport og slike ting, er ikke det akurat billig heller.

7421714[/snapback]

 

 

Joda dette koster endel, men sponsorer hjelper også. Jeg har drevet med dette i noen år nå, og har en egen "datakasse" som mer eller mindre bærer seg selv. Selger litt, kjøper litt, bytter litt.. det går iallefall rundt..

Lenke til kommentar
Hvordan finansierer du en slik hobby Sturla?

Svidde komponenter og alt det nyeste av det nye koster tross alt endel.

7421672[/snapback]

 

Vill ikke si at OC er en dyr hobby iforhold til mangen andre hobbyer som voksene folk driver med. For eksempel seiling som pappa driver med, der koster for eks et nytt seil ca 40k (da snakker vi det beste av det beste). Vist du tenker på bil sport og slike ting, er ikke det akurat billig heller.

7421714[/snapback]

 

 

Joda dette koster endel, men sponsorer hjelper også. Jeg har drevet med dette i noen år nå, og har en egen "datakasse" som mer eller mindre bærer seg selv. Selger litt, kjøper litt, bytter litt.. det går iallefall rundt..

7421762[/snapback]

Synd med rekordene, men dere lærte kansje noe :)

 

Can I be your padawan? :p

Lenke til kommentar

Jeg har respekt for det høye nerdenivået her, men jeg må allikevel bare sitere Triumph the Insult Comic Dog når han snakker til en nerd utenfor Star Wars II-premieren:

 

"Seriously - have you ever talked to a woman without having to give your credit card number?"

 

(se hele videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=OkojPpxpTL0)

 

*edit*: fiksa url'en

Endret av pcf
Lenke til kommentar
Den linken fungerer ei, men filmen er uansett genial. Er det ikke slik at YouTube-filmene ikke kan være lengre enn 9 minutter og litt? Det klippet er over 10 minutter langt...

 

«Who wants to hear a spoiler? I'll give you a spoiler: You will die ALONE!»

7425282[/snapback]

 

 

9:35 varer klippet..Ganske morsomt det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...