Gå til innhold

TEST: MS Wireless Laser Desktop 6000 v2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med post 2 lrno. Veldig få tastaturer som tåler mer enn en knapp samtidig..

Et tastatur er verdt squat for meg hvis det ikke fikser mer enn 2 knapper samtidig..

7413289[/snapback]

 

Jeg har ikke hatt noe særlig problemer med dette for USB-tastaturer, kan det være et problem som er mer vanlig på trådløst og/ellerPS2?

 

AtW

Lenke til kommentar
Har aldri brukt PS2 eller trådløse tastaturer(eller mus forsåvidt).. Det er kun USB tastaturer jeg snakker om her. Har prøvd Logitech Ultra X (det flate). Tilsvarende tastatur fra Hiper.. og et MS tastatur jeg ikke husker navnet på. Suger like mye alle sammen. :p

7414851[/snapback]

 

Har et sånn et selv, prøvde det nå, klarer fint å registere 4 bokstav-taster samtidig. Og tilsynelatende også en piltast samtidig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har et sånn et selv, prøvde det nå, klarer fint å registere 4 bokstav-taster samtidig. Og tilsynelatende også en piltast samtidig.

 

AtW

7414888[/snapback]

 

 

Jeg har opplevd at dette problemet avhenger av hvilke taster man trykker inn. Jeg har for eksempel på mitt tastatur problemer med å gå framover (w i wow), og trykke shift+2. På et annet tastatur hadde jeg problemer med å hoppe (space) i CS, og trykke control + a (for å strafe-jumpe). Mange av tastaturene jeg har hatt har hatt akkurat samme problem, mens hvis jeg prøver på en annens PC så har det som regel funket.

Lenke til kommentar

Jeg vil omspamme denne posten. Så ja, det spørs hvilke taster du trykker ned og tastaturets unike matriselayout om kombinasjonen vil fungere eller ikke.

 

Ser forøvrig nesten ut som et brukbart tastatur bortsett fra at knappene er for lave for min touchstil, men den musa i IM4 stil er et dødfødt spor. Det er bra at de fleste av MS sine nyeste modeller er mer i IM3/1.1 stil.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...