Gå til innhold

Omtale av F.E.A.R. Extraction Point (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, stemmer ganske godt det som står der. Særlig negativt er det at dette bare blir en slags fylling før nok en oppfølger. Synes ikke historien blir et fullverdig produkt. Selvsagt er det fortsatt F.E.A.R. Hvilket som er supert. Skrekk elementet er noe svakere som det står nevnt. "Når det gjelder ren brutal vold, blod, gørr og den slags, fikk jeg inntrykk av at Extraction point hadde mer av dette? :ermm: "... Venter uansett i spenning på en verdig slutning/videreføring av serien! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det jeg ikke likte så godt var at den var så kort, blei faktisk ferdig med spillet for noen dager siden nå også.

Slutten av spillet var kanskje litt brå, er det noe etter rulleteksten?

 

eller fin omtale og god karrakter.

7409577[/snapback]

Snakker du om orginalen? I så fall så...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
var det en telefonsamtale mellom en slags senator og den kvinnelige lederen av selskapet bak Alma og hennes to sønner; Fettel og "deg". Hun sier selv med sikkerhet at prototypen av "prosjektet" var en suksess; uten tvil refererer hun til "deg" (tenk litt på det).

Hvis ikke så har jeg ingen aning.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Det jeg ikke likte så godt var at den var så kort, blei faktisk ferdig med spillet for noen dager siden nå også.

Slutten av spillet var kanskje litt brå, er det noe etter rulleteksten?

 

eller fin omtale og god karrakter.

7409577[/snapback]

Snakker du om orginalen? I så fall så...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
var det en telefonsamtale mellom en slags senator og den kvinnelige lederen av selskapet bak Alma og hennes to sønner; Fettel og "deg". Hun sier selv med sikkerhet at prototypen av "prosjektet" var en suksess; uten tvil refererer hun til "deg" (tenk litt på det).

Hvis ikke så har jeg ingen aning.

7410338[/snapback]

Nei tenkte egentlig på Exp. men det var tydligvis noe i orginalen jeg hadde skippa også da ja :whistle:

Lenke til kommentar

Eit innlegg som omhandlar bruk av nynorsk i omtalen er fjerna. I tillegg vart eit svar til det innlegget fjerna. Som det er sagt så mange gonger før, så vil Gamer.no fortsette å gi ut artiklar/omtalar på nynorsk så lenge skribentar skriv på nynorsk.

 

edit: Eit tredje innlegg som vart posta i det eg skreiv dette er no fjerna. Vennligst hald dykk on topic.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er slutt...

 

Dette tror jeg var på en måte F.E.A.R ep.1

7416564[/snapback]

Håper du har rett der :cool:

jeg sier ikke nei til flere Exp. packs til F.E.A.R. men de må gjerne lage de litt lengere og introdusere mer nytt.

 

Noen som vet hva som kommer fra folka der i framtiden?

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er slutt...

 

Dette tror jeg var på en måte F.E.A.R ep.1

7416564[/snapback]

 

Det kommer en oppfølger til spillet, men da antageligvis ikke med F.E.A.R i tittelen. Det er Vivendi som sitter med rettighetene til navnet, ikke Monolith Productions som står bak originalen. (og den eventuelle oppfølgeren). Extraction Point ble utviklet av Timegate Studios.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

ikke helt enig med anmelder om at man ikke bryr seg om at fettel er oppe å går igjen. jeg er veldig nysgjerrig på storyen og gleder meg til neste kapittel som forhåpentligvis gir flere svar enn sprøsmål (var mer forvirra etter E.P. enn etter orginalen :p)

 

ellers så stemmer det jo forsåvidt at spillet ikke har den samme gløden som orginalen har, fordi fear var litt anderledes da det kom. men E.P. er fremdeles veldig bra

 

om jeg skal finne noe som helst å klage på så må det være hvordan våpna er plassert i spillet. husker ikke helt hvordan det var i orginalen, men i E.P. så finner du alltid rocket launcher føre du møter noe stort og skummelt noe. ergo blir litt av overraskelsesmomentet borte. "ah her ligger det 3 rocket launchere, da kommer det en walker rundt neste hjørne."

 

i orginalen så hoppa jeg omtrent ut av stolen da jeg var nedi kjellern i en gammel bygning og så plutselig braser det en walker igjennom gulvet og rett i fanget mitt samtidig som det spyr raketter og knuser alt av hindringer på jakt etter meg men jeg springer som en vettskremt kanin.

 

men som sagt, det er et mindre problem. fear extractioon point får 8 av meg, orginalen fikk 9

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...