Gå til innhold

Litt om våre brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statistisk sett er det 98,7 % sjanse for at Simen1 svarer i denne tråden her. Han elsker alt som har med statistikk å gjøre og kan dra lange avhandligner på området.

 

Derimot er det kun 37,2 % sjanse for at LarsP skulle svare i denne tråden, og skulle han gjøre det er det 77,5 % sjanse for at det bare er tull.

 

Derimot er det 99,999 % sjanse for at AnAnAs aldri deltar i denne tråden, og 99,89 % sjanse for at hun heller aldri leser artikkelen.

 

Det er derimot 100% sikkert at noen kommenterer det innlegget her .)

 

1% sjanse for at jarmo kommer til å spamme i denne tråden ;)

 

Gud vi elsker forumet .)

Lenke til kommentar

I oversikiten er kun Opera 9 tatt med. Da flere utgaver av FirweFox og IE er tatt med synes jeg at også to utgaver av Opera er representert.

 

det er også tatt med et utall av forskjellige Windows-utgaver. Synes derfor at de mest brukte utgavene av Linux burde vært tilsvarende representert istedenfor at de er slått sammen til en Linux-bolk.

Lenke til kommentar
I oversikiten er kun Opera 9 tatt med. Da flere utgaver av FirweFox og IE er tatt med synes jeg at også to utgaver av Opera er representert.

 

det er også tatt med et utall av forskjellige Windows-utgaver. Synes derfor at de mest brukte utgavene av Linux burde vært tilsvarende representert istedenfor at de er slått sammen til en Linux-bolk.

7400315[/snapback]

Opera 8 brukes av bare ca 1 % av HW.no-leserne og kommer inn under "Andre"-gruppen.

 

Dessverre skiller ikke verktøyene våre mellom ulike Linux-varianter... :(

Lenke til kommentar
Det som slår meg som litt rart er den høye andelen av windows brukere, er en motsetning til hva man skulle tro etter å ha lest litt rundt på forumet.

 

MacOS / Linux etc fanboysene gjør vist mer av seg, eller er det mange som "hater" fordi det er inn ?

7400388[/snapback]

 

 

Jeg ville kanskje tro at folk som bruker Linux\Os X er personer med fortrinnsvis mye datakunnskap, og er kanskje derfor blandt de mer aktive på forumet, derfor virker det kanskje som om det er fler som har det enn det egentlig er.

Lenke til kommentar
Det som slår meg som litt rart er den høye andelen av windows brukere, er en motsetning til hva man skulle tro etter å ha lest litt rundt på forumet.

 

MacOS / Linux etc fanboysene gjør vist mer av seg, eller er det mange som "hater" fordi det er inn ?

7400388[/snapback]

Jeg tipper det er en del flere som bruker linux enn hva som kommer fram her, fordi mange kjører flere OS. Jeg har kjørt alt av servere på linux i flere år, og bruker også linux mye på desktop, men likevel besøker jeg dessverre ofte både hw.no og diskusjon.no fra windows-maskiner, f.eks. fra jobb, skole og andre steder hvor jeg ikke nødvendigvis har tilgang på linux/unix... (sitter på en slik windows-maskin akkurat nå faktisk, og "ødelegger" statistikken :cry: )

Lenke til kommentar

Opera er mykje større her enn eg trodde :)

Bruker Opera sjølv for det meste nå for tida. Men bruker ofte Firefox og då Opera ikkje er 100% perfekt. Men dei 2 saman utgjer alt eg trenger, Internet Explorer skaper jo bare problemer :p

Feks dei IE brukere som besøker min http://www.myspace.com/olavgg side får ikkje transparent effekten. Men Opera, Firefox og Safari brukere har ingen problemer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...