Gå til innhold

Nyultramobil fra Fujitsu Siemens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forgjengeren, P1510, og den har en 1.8" disk.

P1610 har nok også 1.8" disk.

 

Står forresten 60 GB i artikkelen.

 

EDIT

Buhuuuu. P1610 har Bluetooth og større oppløsning en min P1510.

Finns det ikke en innbytte avtale?

 

Får vente på 3G/UMTS og se hvor mye penger jeg har da :)

Endret av olefiver
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet om denne er "full" tablet-kompatibel? Altså at man kan legge hånden NED på skjermen og skrive som om det var på et ark...

 

På forgjengeren P1510 kunne du IKKE legge hånden nedpå, men måtte skrive/peke på den som om det var en PDA.

 

Noe som er endret her?

 

Edit: Fant dette i en test: "The screen is passive, though it acts like an active model due to its clever palm rejection technology, which appears to use the natural resistance of your skin. Like the buttons in modern lift, the screen detects when your finger, or palm, is resting on the screen and the cursor doesn't move. This also means you need to use a fingernail if you lose the stylus. The stylus itself is quite funky, and the nib is spring loaded meaning that if you press hard you won't actually damage the screen."

 

Betyr det at man kan hvile håndflaten på skjermen mens man skriver...? :hmm:

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Ja, jeg klarer ikke å tolke det på en annen måte enn det. Veldig interessant maskin. Prisene ser rare ut. oppimot 26000, mens en pris er på 18000. Lurer på om det er bare rot i systemet på den med 18000 siden de også har maskinen dyrere, bare med et annet varenummer.

 

Synes forøvrig at 8,9" skjerm kan gjøre denne interessant for folk som ellers ville valgt Asus R2H, men som synes 7" er hakket for liten. :)

Endret av joebush
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg har hatt denne maskinen en stund nå og synes den er kjempefin. Den er lett å bruke og ha med seg. Til tross for at skjermen er liten med høy oppløsning er det veldig leselig. Jeg bruker den til alt...jobb, se tv-serier, spille WoW. Man skulle ikke tro at det gikk an, men det er bare en liten vanesak.

 

Batteriet varer ikke så lenge som FS har gitt inntrykk av. Det følger med 6-cells batteri, og jeg får noe over 3 timer med vanlig bruk. Det synes jeg er helt greit og ser ikke noe problem med det.

 

En versjon med flash-basert disk kommer jo snart. Det gir noe mindre plass, men til gjengjeld bruker mindre av batteriet. En utgave med 3G finnes også for de som må ha tilgang til nettet i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...