Gå til innhold

Førsteinntrykk av TrackMania United (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takket være gamer.no er jeg nå 320kr fattigere :D

 

Nedlastingen av setupen gikk fryyyyyktelig seint...

 

Noen som vet om Trackmania fortsatt er forsøplet med Starforce?

7386640[/snapback]

 

Kan aldri tenke meg det siden du kan laste ned setupen og slipper cd/dvd etter som jeg har forstått :)

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Bestilt :) Gikk visst glipp av nyheten når dere først hadde saken, så denne artikkelen var veldig fin. Ser jeg må vente ca. 2 timer (120 kB/s) på nedlastningen da, så får visst ikke spilt i kveld...

 

 

Edit: For de som er interesserte ser det ut som om det er rimelig kjiip kopibeskyttelse ute å går her.

Important: If you modify your computer or you wish to install this game on another computer, you will need to renew your licence with the aid of your Serial Number. This number is unique to you. Do not give it out to anyone because, should they use it, you will not be able to reinstall or reactivate your game.

 

To prevent fraud you may activate your licence 3 times. If you need more licences, please contact the customer support department at [email protected] with your order number (xxxx) and the email address you used when you purchased your game.

 

Edit 2: Starforce av ca. samme type jeg vet LockOn Flaming Cliffs bruker er det visst (man aktiverer over internett).

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

 

Edit 2: Starforce av ca. samme type jeg vet LockOn Flaming Cliffs bruker er det visst (man aktiverer over internett).

7387609[/snapback]

 

Jaja, da er spillet uaktuelt for meg, det er grunnen til at jeg ikke har skaffet det før. (med unntak av nations, som jeg hadde en periode, jeg var dum nok til å anta at de ikke befengte et gratisspill med starforce, jeg tok feil)

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette er en ny versjon av StarForce (som bl.a. fungerer på Vista), og spillet bruker kun StarForce for å kryptere kopibeskyttet data. Det holder seg m.a.o. langt unna CD-Rom-stasjonen din. Så vidt jeg kan se fra det offisielle forumet er det svært lite problemer med TrackMania United og denne StarForce-versjonen.

7388945[/snapback]

 

Det er tydligvis ikke lite nok problemer til at man ikke skal kunne installere det mer enn 3 anger uten styr, og i tillegg ser det ikke ut til at man kan bruke det på 2 PCer samtidig heller. Det er bra om de holder seg unna det latterlige pplegget starforce har kjørt før,men det virker som det kommer en del nye. (og det tar leng tid før jeg stoler på starforce igjen).

 

AtW

Lenke til kommentar

Spilt en del Trackmania Nations før og synes det er utrolig kult :D

Første gangen jeg spilte det spilte jeg det hele natten med noen venner på LAN! Utrolig kult LAN spill! :)

 

Også prøvd Trackmania, men likte det ikke like godt som Nations!

 

Sunrise og Sunrise Extreme ser utrolig kule ut, og det samme gjør United!

Desverre har jeg ikke penger til spillene, de er heller ikke vært så mye som de koster :/

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor Nadeo fortsatt tør å bruke Starforce. De er såvidt jeg vet de eneste som fortsatt bruker det. Det er en skam å legge verdens mest forhatte kopibeskyttelse på et av verdens beste spill :no:

Hadde de bare droppa SF hadde jeg kjøpt TMU på et øyeblikk, men når de fortsatt bruker SF(bryr meg mitt i * om den er "fiksa")venter jeg nok heller 1.5 år på at noen cracker SF versjon 14.6.7.005.30.6(eller hva faen driten kalles nå.)

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Jeg sitter å hovrer over mastercard knappen... men er dette spillet verdt hele 320,-? Jeg husker jeg kjøpte HOI-II og det var mer enn verdt de småpengene jeg ga for det!

 

Men et slikt arkade spill som bærer litt preg av å være serieprodusert fra tidligere utgaver?

 

Hmm det ser morro ut... men så morro? og starforce ga meg et støkk i ryggmargen, jeg har holdt meg unna mye større titler enn dette pga starforce. Jeg tenkte jeg skulle legge fra meg starfoce skrekken og testet X3, det angret jeg på.

 

EDIT:

Men for å si noe godt, det ser veldig morsomt ut og det er positivt at man kan betale online og laste ned fra nett. Derimot når etterfølgerne bærer så preg av forgjengerne burde de ha "upgrade" priser. Dette bærer litt preg av melking.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Spilt en del Trackmania Nations før og synes det er utrolig kult :D

Første gangen jeg spilte det spilte jeg det hele natten med noen venner på LAN! Utrolig kult LAN spill! :)

 

Også prøvd Trackmania, men likte det ikke like godt som Nations!

 

Sunrise og Sunrise Extreme ser utrolig kule ut, og det samme gjør United!

Desverre har jeg ikke penger til spillene, de er heller ikke vært så mye som de koster :/

7389033[/snapback]

 

Du trenger jo bare United... United er jo alle de tidligere spillene i ett.

 

Dvs trackmania original + update/addon, sunrise+update/addon(extreeme) og Nations + mere stuff.

 

Jeg har både Original og Suntrise, men vurderer denne, for å slippe å skifte disker, og for å slippe å krangle med brodern som spleisa på original og har den hjemme hos seg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...