Gå til innhold

Guide: Google - mer enn søk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Live.com gjør akkurat det samme.

 

RSS feeds for det meste live er spesiell for.

 

Mye finere enn google's synes nå jeg.

 

EDIT: OBS. Det er litt triky synes jeg og få denne personlige hjemmesiden til og fungere. Feks nå nettopp så kom jeg til søkefunksjonen til LIVE og ikke denne hjemmesiden jeg hadde laget. Jeg trengte bare og skrive live.com og så kom jeg på denne personlige siden. Det vikra ikke nå.

 

Jeg har endret passordet på dette net passport på brukern min, sikkert noe med det og gjøre...

 

Edit2: Virka etter jeg ordna passordet og signa meg inn.

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg GooglePages som er et kjekt verktøy når man skal lage en kjapp nettside og ikke gidder sette igang med notepad og HTML. Man har hatt webbaserte nettsideverktøy før (Yahoo!, Geocities, Lycos), men Google redefinerer sjangren (om jeg kan si det slik) og bruker heftig med AJAX (buzzword!) som gjør brukeropplevelsen mye bedre.

 

Gikk over til GMail fra mail.com og trivdes med det, helt til jeg fikk en skikkelig epostkonto som jeg kunne knytte mitt eget domene opp mot.

 

Med programmer som Yahoo! Widgets og Windows Sidebar (Windows Vista) så trenger man ikke portalsider som google.com/ig og live.com siden man har tilsvarende blocker som widgets.

Lenke til kommentar

Det er ikke noen som vet om det finnes noen måte og bruke gmail-kontoen som en slags server eller webhotell på noen måte da?

Eller om det er planer om det?

 

I gmail har man jo nesten 3gb plass snart. Pluss det er andre steder man har mye plass. Er vel 250mb plass på web-bilde-galleriet til bildeprogrammet Picasa som leveres fra Google.

 

Hadde jo vert genialt om brukerene av google fikk bruke plassen de har til overs til noe annet som webhotel. Selv har jeg hatt gmail i to år og bruker den hele tiden, og har en del lyd-klipp og bilder som jeg har fått på mail, men alikevel ikke kommet opp i mere enn 450mb.

 

Over 2GB igjen da, der kunne jeg lagt ut hjemmesiden min!

Lenke til kommentar
Det er ikke noen som vet om det finnes noen måte og bruke gmail-kontoen som en slags server eller webhotell på noen måte da?

Eller om det er planer om det?

7383430[/snapback]

 

Man kan i hvert fall bruke gmail-kontoen som harddisk! Filene legges som vedlegg i eposter i "archive"-delen

 

EDIT: Finner dere HER

Endret av St Thicket
Lenke til kommentar
Det er ikke noen som vet om det finnes noen måte og bruke gmail-kontoen som en slags server eller webhotell på noen måte da?

Eller om det er planer om det?

7383430[/snapback]

 

Man kan i hvert fall bruke gmail-kontoen som harddisk! Filene legges som vedlegg i eposter i "archive"-delen

 

EDIT: Finner dere HER

7383565[/snapback]

 

Genialt!

 

Men litt synd at det ikke leveres fra google, og dermed ikke noen stor garanti for at data ikke blir tapt...

 

Vuderer om jeg skal prøve det der.

Alltid greit og ha litt plass til overs på nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...