Gå til innhold

Coolermaster rir SLI-bølgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah ..

Er flust av kabinetter som f.eks ikke har plass til 8800GTX (grunne lengde).

Dette gir isåfall konsumenten forsikring om at det passer både plass messig og oppfyller nødvendige kjølings egenskaper for to kort i SLI.

(gfx kort som blir for varme er ikke noe moro for en gamer)

 

nVidias SLI certification program er ikke "tåpelig" det innebefatter streng testing av komponenter . Og ting ville vært mye værre for konsumenter som kjøper deler for å bygge SLI systemer uten dette .

Lenke til kommentar

Hvis vi ser bort i fra at man prøver å melke SLI kuen til den store gullmedalje, må jeg medgi at jeg syntes kabinettet så rimelig kult ut..

Om dette er politisk korrekt bryr jeg meg mindre om..

 

Har selv hatt flere Stackere.. og vet hva de representere kvalitetsmessig.. en liten ansiktsløftning kommer bare godt med.. kanskje noe å ønske seg til jul..

Lenke til kommentar

OMG!ONEONEONE.. Den _MÅ_ jeg har.. !!ONEONE! Da blir jeg verdens beste spiller!!ONEONE!!

</Fjortiss>

 

men sånn litt mer alvorlig. Det var kanskje et av de styggeste kabinettene jeg har sett. Hadde ikke kjøpt det selv om jeg ble verdens beste gamer av å ha det. Lite som kan måle seg med Lian-Li, og de synker ikke så dypt at de lager ting som ser så fugly ut.

Lenke til kommentar
OMG!ONEONEONE.. Den _MÅ_ jeg har.. !!ONEONE! Da blir jeg verdens beste spiller!!ONEONE!!

</Fjortiss>

 

men sånn litt mer alvorlig. Det var kanskje et av de styggeste kabinettene jeg har sett. Hadde ikke kjøpt det selv om jeg ble verdens beste gamer av å ha det. Lite som kan måle seg med Lian-Li, og de synker ikke så dypt at de lager ting som ser så fugly ut.

7348548[/snapback]

Hvem har sagt at kabinettet er for gamere?

Lenke til kommentar
Bah ..

Er flust av kabinetter som f.eks ikke har plass til 8800GTX (grunne lengde).

Dette gir isåfall konsumenten forsikring om at det passer både plass messig og oppfyller nødvendige kjølings egenskaper for to kort i SLI.

(gfx kort som blir for varme er ikke noe moro for en gamer)

 

nVidias SLI certification program er ikke "tåpelig" det innebefatter streng testing av komponenter . Og ting ville vært mye værre for konsumenter som kjøper deler for å bygge SLI systemer uten dette .

7348525[/snapback]

 

Da kunne de jo isåfall kalt det en G80-sertifisering eller noe, er kabinettet langt nok til et kort er det jo langt nok til to, er jo ikke noe mer krevende i lengderetningen med SLI. (potensiellt med unntak av litt spesiell desginede kabinetter).

 

Personlig bryr meg jeg ikke så mye om denne sertifiseringen i hverken den ene eller andre retningen, det er ikke akkurat som det plager meg så voldsomt at kabinettet er sertifisert, selv om jeg ikke bryr meg heller.

 

AtW

Lenke til kommentar

Et par vesentlige ting som ble glemt:

 

- Fire av de ni viftene monteres i en holder innafor døra, det er derfor den har helgitter.

 

- Det er ikke strømforsyningen som kan monteres på to måter, men hele hovedkortbrettet. Dermed støtter kabinettet både ATX og BTX. Se bilder av det under "More images" på produktsiden hos Coolermaster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Huff, huff.... :thumbdown:

 

Nei, holder meg til Original Stacker. Sånne uberfancy pr.gimmick lettmetall kabs. syns jeg er tåpelig. Jeg vil ha stort og tungt kab.

Med sine 11 5 1/4" bays og plass til 2 PSU'er er Original Stacker toppers.

 

SLI sertifisert !? - om du kan plassere flereskjermkort finner man ut ved å se på målene i et kabinett. Håper ingen driter seg ut ved å kjøpe dette sammen med et single PCIeX16 HK og tro de får til SLI.

Lenke til kommentar
SLI sertifisering er vel noe av det tåpeligste på markedet. Og et kabinett? :S Er kortportene bak kromma eller?

7348474[/snapback]

Nei men kjølingen osv er laget spesielt for NVIDA SLI

 

Men syns ikke det var noe pent :thumbdown:

7348506[/snapback]

kjølingen er nok ikke laget spesielt for nvidia, da jeg har den kassa der i vanlig utgave, og bortsett fra utseende messige detaljer så er det akkurat samme kassa som jeg har, med plass til totalt 9 stk 120mm vifter osv.

 

deet skal nevnes at dersom du monterer inn 3 hd moduler med vifter forran så får du ikke plass til dvd spiller og sånt, men da får du 12 hd plasser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...