Gå til innhold

Test: Nokia 6080


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene (i stor versjon) kommer ikke opp når jeg trykker på dem.

 

Istedet er 6080 utstyrt med en enklere versjon av S40, kalt S45.

Nokia mener selv at dette fortsatt er Series 40 2nd edition. Det samme kommenterte jeg i testen av 6070.

http://forum.nokia.com/

 

Dermed kan telefonen kun oppnå en maksimal teoretisk nedlastingshastighet på 177 kbps.

Jeg er ikke så oppdatert på mobiler til denne prisen, men ettersom dere sier "kun 177 kbps" tar jeg det slik at det er vanlig med full EDGE eller 3G på mobiler til denne prisen?

 

edit: Ingen andre enn Nokia (i følge prisguide) har EDGE på mobiler under 1350 kr. Nokia har drøssevis. Kanskje heller gi skryt for dette enn kritikk?

 

Men bra dere har testet litt billigtelefoner i det siste. Tenkte meg inn på ris&ros-seksjonen å spørre om hvorfor det var blitt lite av det de siste månedene, men bra dere har fått ut noen tester nå.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Denne var jo veldig lik Nokia 6070,utenom utseendet.

Hva er forskjellen egentlig? Nokia 6070 har quadband,med det har ikke 6080.Men den er 200 kr dyrere?

 

Har faktisk nettopp fått 6070,og er veldig fornøyd.

Syns skjermen er lys og klar,tatt i betraktning jeg hadde 3510i før.Og fungerer bra på en billig telefon.

Lenke til kommentar
Denne var jo veldig lik Nokia 6070,utenom utseendet.

Hva er forskjellen egentlig? Nokia 6070 har quadband,med det har ikke 6080.Men den er 200 kr dyrere?

 

Har faktisk nettopp fått 6070,og er veldig fornøyd.

Syns skjermen er lys og klar,tatt i betraktning jeg hadde 3510i før.Og fungerer bra på en billig telefon.

7347079[/snapback]

Så vidt jeg ser er nevnte quadband mot triband, noen få gram forskjell, noe mer minne på 6080, og noe bedre batteri.

 

Det er vel stort sett dekselet som er annerledes. Samme størrelse på mobilene, på millimeteren, og klart at de er bygget på samme grunnlag.

 

nokia-6080-00.jpg

 

Hmm, her ser den da ganske annerledes ut enn i testen. Ingen skinnende taster osv..

Lenke til kommentar
Denne var jo veldig lik Nokia 6070,utenom utseendet.

Hva er forskjellen egentlig? Nokia 6070 har quadband,med det har ikke 6080.Men den er 200 kr dyrere?

 

Har faktisk nettopp fått 6070,og er veldig fornøyd.

Syns skjermen er lys og klar,tatt i betraktning jeg hadde 3510i før.Og fungerer bra på en billig telefon.

7347079[/snapback]

Så vidt jeg ser er nevnte quadband mot triband, noen få gram forskjell, noe mer minne på 6080, og noe bedre batteri.

 

Det er vel stort sett dekselet som er annerledes. Samme størrelse på mobilene, på millimeteren, og klart at de er bygget på samme grunnlag.

7349248[/snapback]

 

Har selv 6070 og er akkurat like mye minne, samme skjerm, samme alt, untatt deksel og spill virker det som..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...