Gå til innhold

Blogg: Snart er tiden inne (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kirsti kan masse, hun. Synd hvis det ikke virker sånn, men så tok vi naturligvis et utvalg av de tingene vi spurte om siden vi skulle lage noe lettfattelig og greit for et allment publikum.

 

Ikke alltid like lett å få et kamera rettet mot seg vet dere.

 

Redigert: Og vi er selvsagt overhodet ikke negative til kvinner i spillbransjen.

Lenke til kommentar

Hmm...må innrømme at eg fekk litt lyst til å kjøpe Wii før planen når de fyrte opp Zelda. Men eg får nok klare meg med den nyanskaffa Gamecube-en inntil vidare. So blir det PS3 i mars/april, og Wii truleg seinare på året. :)

 

Litt dumt at Nintendo ikkje klarar å konkurrere på grafikk. Zelda i 720p hadde ikkje vore dumt... :D

 

Kay

Lenke til kommentar
Men dereeee skulleeeee hatt eeen anneeeeeeen peeersoooon åååååå intervjueeeeeee.

7337652[/snapback]

 

haha...kunne ikke så mye hun dær nei :!:

 

edit: oerhørt, er hun virkelig det?

7337697[/snapback]

 

Hun kan nok mer om Nintendo enn det du kan. Jobbet med henne for mange år siden før Bergsala kjøpte opp Unsaco og distrubisjonen av Nintendo i Norge. Veldig hyggelig dame, men det er ikke alltid like kult å sitte å snakke når du har kamera på deg.

Lenke til kommentar

Morsomt å se reportasjer av denne typen, og Wii ser definitivt spennende ut - jeg tror Nintendo har en god tanke gående ved å fokusere på morsomme og underholdende spill VS teknisk brillianse.

 

..men; neste gang dere lager en slik video -- sørg for å mikse lyden skikkelig; voiceover-stemmen var grusomt mye høyere enn stemmen til hun som ble intervjuet og lyden ellers. Skikkelig mixing, litt compression og noen småtriks, så er dere der. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...