Gå til innhold

Google fortsetter fremgangen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde nesten trodd at Google skulle være større enn 45%. At Yahoo er så stor skjønner jeg ikke, har aldri sett noen som har brukt den

7335506[/snapback]

 

Antakelig er det vel forsjell fra land til land, man kan ofte se ganske store forskjeller fra land til land om man man henger over skuldra til PC-brukere, det samme gjelder noen andre ting, feks IM-klienter.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ja, det er sant som ATWindsor sier.

 

MSN eier jo norge 99% og andre klienter som ICQ, AIM og lignende har ikke nubbsjangs.

 

Det er det samme med slike ting som google og yahoo.

 

Tror yahoo er mer utbredt i Asia for en eller annen grunn.

7335649[/snapback]

 

Jeg bruker gmail, og bruker derfor yahoo som søkemotor... google kobler slik at de vet hvilke søkeord den personen som eier en gmail-konto bruker ++ Får være grenser for hvor mye jeg skal la dem vite om livet mitt... Holder at de har lest all mailen jeg skriver og får ... :)

 

når det gjelder IM, så vil jeg oppfordre alle til å bruke jabber :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker nesten alle tjenestene til google, kjempefornøyd med de :)

7336646[/snapback]

me 2.

Syntes de kommer med noe nytt hele tiden.

 

Du trenger jo ikke word eller excell lenger heller, da du har noe lignende program som er nettbaserte og gratis fra google.

 

Jeg tror det google gjør nå kommer vi til å se mye til framover ra andre aktører.

Lenke til kommentar
me 2.

Syntes de kommer med noe nytt hele tiden.

 

Du trenger jo ikke word eller excell lenger heller, da du har noe lignende program som er nettbaserte og gratis fra google.

 

Jeg tror det google gjør nå kommer vi til å se mye til framover ra andre aktører.

7336691[/snapback]

Finnes allerede en god del saker :)

Men ja, å ikke trenger world eller exel er koselig, det er også spesielt mye bedre når du skal dele med andre folk og jobber på forskjellige maskiner, så slipper du å ha 200 forskjellige versjoner for så å levere inn feil versjon til mottaker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...