Gå til innhold

Omtale av Gears of War (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt spent på dette spillet, synes tidligere at FPS-spill til konsoll kontinuerlig blir overvurdert, Halo feks er i mine øyne en middelmådighet til FPS å være. Forhåpentligvis er dette et spill som kan snu trenden?

 

AtW

7303296[/snapback]

 

Jeg var som deg en gang i tiden.. Brukt uendelig mange timer på FPS-spill på PC i gamle dager. Og FPS kunne jo umulig spilles med unøyaktige konsoll-håndkontrollere.

 

Likte heller ikke Halo 1 noe særlig. MEN Halo 2 i Co-Op forandret alt når det kom til FPS på konsoll.. Ufattelig morro å sette seg ned med en kompis og plaffe ivei på monstrene, kun avbrutt av en slurk kald øllium. Det spillet klarte mesterstykke å få meg til å tro at håndkontrollene var mer enn presise nok.

 

Gleder meg i hvert fall som en liten unge som tidligere nevnt.

Lenke til kommentar
Er litt spent på dette spillet, synes tidligere at FPS-spill til konsoll kontinuerlig blir overvurdert, Halo feks er i mine øyne en middelmådighet til FPS å være. Forhåpentligvis er dette et spill som kan snu trenden?

 

AtW

7303296[/snapback]

GOW er ikke FPS, det er TPS.

7303350[/snapback]

 

Ja, ok, men det går for det samme vil jeg si, kan godt si "denne typen spill", istedet for FPS, poenget er forhåpentligvis forståelig :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg ble faktisk litt fristet til å skaffe meg dette etter jeg leste denne omtalen. Hadde egentlig ikke planer om å skaffe meg dette med det første, men nå er det helg og det hadde vært kjekt å hatt noe å spille på.

 

Siden CoD3 blir på Wii for min del, ser det ut til at jeg bare skaffer meg dette. Takk for en fin omtale :)

Lenke til kommentar

jeg sier bare dette folkens: jeg har spillt geow siden mandag og det er uten tvil det kuleste spillet jeg har hvert så heldig å legge mine klamme hender rundt. Shit å bra det er nesten ubeskrivelig deilig å stå klemt inntil en vegg i versus-mode så kommer det en u-glup jævel og løper for å se etter deg. Man hører locust-pusten nærme seg, tar sjangs på en liten titt ut fra hjørnet ditt. Du ser han men heldigvis så ikke han deg, så når tiden er rett og han er to meter fra deg kaster du deg ut av hjørnet å deler tullingen med en velplassert haglesalve eller enda bedre (og min favoritt) deler stakkaren med motorsaga!! haaahahaha glad-vold,blod og gørr er herlig dere! LØP OG KJØP NÅ!! dette MÅ oppleves.. :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Dette var ein utrolig bra skrevet omtale. Og den støtter opp mot mine egne opplevelser og meininger om spillet ganske nså nøyaktig faktisk. Dog har eg ikkje hatt noe problem med å komme inn i sessions her på samme måte som i CoD3 ;)

 

Ser frem til å springe i dekke hånd i hånd med gamer.no folket over live :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...