Gå til innhold

TEST: Toshiba Satellite Pro A120


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir litt OT dette, men jeg ser at nesten alle maskiner til FujitsuSiemens, Acer m.fl. har lydtilkoblingene foran. Hvor er logikken i dette? (eller kjøpte de bare en haug med billige hovedkort som har tilkoblinger for lyd der og så har de tilpasset kabinettene deretter? :mrgreen: )

Endret av mandela
Lenke til kommentar
160min batteritid er det ved idle eller full load?

I såfall syns jeg det var lenge, for mine gamlere var det ikke nok til å se ferdig filmer på rundt 1time og 30min :p

7297539[/snapback]

 

batterilevetiden måler vi med programmet MobileMark2002/2005 i produktivitetsmodus. Det vil si at den kjører programmer som man mener er normalt å kjøre på en bærbar og skal simulere normal bruk. Blant annet så brukes Officepakken, winzip, photoshop, flash, nettleser, virusscanning osv. Mer om programmet kan du lese her: http://www.bapco.com/products/mobilemark20...op10reasons.pdf

 

Vi tester dette med alt av trådløst deaktivert med lysstyrken på middels.

Lenke til kommentar
blir litt OT dette, men jeg ser at nesten alle maskiner til FujitsuSiemens, Acer m.fl. har lydtilkoblingene foran. Hvor er logikken i dette? (eller kjøpte de bare en haug med billige hovedkort som har tilkoblinger for lyd der og så har de tilpasset kabinettene deretter? :mrgreen: )

7297546[/snapback]

Grunnen for dette er hvis du bruker headset og/eller mikrofon. Men på de bærbare Pcene jeg har kommet over så er det som oftest flere lyd tilkoblinger bak på PCen :D

Lenke til kommentar

Det om skjermen er matt eller har en mer fargerik blank skjerm synes jeg blir en smaksak. En matt skjerm fordeler reflekser på en mye bedre måte slik at disse ikke blir så sjenerende.

 

Det med hvor lydtilkoblingen sitter synes ikke jeg er så veldig viktig. Men det er jo en ulempe å ha den foran da den kan få seg kraftig medfart om du skulle reise deg opp og dunke kneet i lydpluggen. Det skjedde meg, og nå er kontakten betraktelig mer slarkete.

Lenke til kommentar
Grunnen for dette er hvis du bruker headset og/eller mikrofon. 
:roll:

Det er jo nettopp poenget mitt, dersom disse portene er i bruk er det dumt å ha de foran (også av grunner som posteren over meg beskriver), en annen grunn er hvis man har koblet bærbare mot et lydanlegg, som er ganske vanlig vil jeg tro. Da er det ikke videre etetisk og praktisk å ha en svær kabel tilkoblet foran på pcen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...