Gå til innhold

OneCare reagerer på Gmail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette viser jo bare at microsoft prøver å styrke monopolet sitt enda mer!

7282154[/snapback]

Ellers så kan det bare være ett hendig uhell... :ermm:

 

Microsoft skal være klar over problemet, og skal søndag ha sluppet en signatur for antivirusfunksjonen som retter opp feilen.

7282184[/snapback]

 

Jeg skal ikke kaste meg inn i diskusjonen om bakgrunnen for denne feilrapporten, men jeg synes genrelt det er litt for mye falske positiver på AV-programmer. De burde vært litt flinkere til å unngå slikt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke trekke noen konklusjoner på grunnlag av et tilfelle, men om det blir en trend så er det en annen sak.

 

De fleste programvareprodusenter har gjort noen flauser ja, og noen spesiellt mer enn andre. Så lenge det er reelle feil så bør også folk tåle at det blir oppslag om slikt, og ikke komme med syting om at det bare kommer oppslag om det selskapet, for det er totalt feil.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke kaste meg inn i diskusjonen om bakgrunnen for denne feilrapporten, men jeg synes genrelt det er litt for mye falske positiver på AV-programmer. De burde vært litt flinkere til å unngå slikt.

 

Tja, er vel bedre å få noen positive for mye enn for lite!

 

Men ang saken her, så ser jeg ikke på dette som noe annet enn en tilfeldighet enn så lenge, blir det en vane, så blir det jo mer mistenkelig.. heh

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke kaste meg inn i diskusjonen om bakgrunnen for denne feilrapporten, men jeg synes genrelt det er litt for mye falske positiver på AV-programmer. De burde vært litt flinkere til å unngå slikt.

 

Tja, er vel bedre å få noen positive for mye enn for lite!

 

Men ang saken her, så ser jeg ikke på dette som noe annet enn en tilfeldighet enn så lenge, blir det en vane, så blir det jo mer mistenkelig.. heh

7287165[/snapback]

McAfee flaget for ikke så lenge siden excel.exe fila som virus og la denne i karantene. Det var noe som rammet flere 1000 maskiner iallefall, veit dette av erfaring fra universitetet i Tromsø. Så flere enn m$ som gjør feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...