Gå til innhold

MP3.com tilbyr nedlastbar musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt på siden:Alt dreier seg tydeligvis fortsatt om mp3. Er det ingen butikker som tilbyr ape- eller flac-format? Selv er jeg ikke interessert i å kjøpe musikkfiler som allerede er komprimert i stykker...

7275177[/snapback]

Gratulerer, du tilhører den gruppen på 0.001% av brukerne som slike utsalgssteder ikke bryr seg om. :)

Lenke til kommentar
Litt på siden:Alt dreier seg tydeligvis fortsatt om mp3. Er det ingen butikker som tilbyr ape- eller flac-format? Selv er jeg ikke interessert i å kjøpe musikkfiler som allerede er komprimert i stykker...

7275177[/snapback]

Gratulerer, du tilhører den gruppen på 0.001% av brukerne som slike utsalgssteder ikke bryr seg om. :)

7275292[/snapback]

Poenget er at hvis dem kan få folk til å kjøpe dårlig kvalitet nå, så litt bedre, så enda litt bedre; da tjener dem mye penger.

Lenke til kommentar
Litt på siden:Alt dreier seg tydeligvis fortsatt om mp3. Er det ingen butikker som tilbyr ape- eller flac-format? Selv er jeg ikke interessert i å kjøpe musikkfiler som allerede er komprimert i stykker...

7275177[/snapback]

Gratulerer, du tilhører den gruppen på 0.001% av brukerne som slike utsalgssteder ikke bryr seg om. :)

7275292[/snapback]

Poenget er at hvis dem kan få folk til å kjøpe dårlig kvalitet nå, så litt bedre, så enda litt bedre; da tjener dem mye penger.

7275398[/snapback]

 

Men er det ikke et marked for folk som vil ha CD-kvalitet? Mp3 blir jo som å gå tilbake til kassett-kvalitet. Jeg skjønner det ikke. Finnes det ikke én musikknettbutikk som tilbyr annet enn mp3-format?

Lenke til kommentar
Litt på siden:Alt dreier seg tydeligvis fortsatt om mp3. Er det ingen butikker som tilbyr ape- eller flac-format? Selv er jeg ikke interessert i å kjøpe musikkfiler som allerede er komprimert i stykker...

7275177[/snapback]

Gratulerer, du tilhører den gruppen på 0.001% av brukerne som slike utsalgssteder ikke bryr seg om. :)

7275292[/snapback]

Poenget er at hvis dem kan få folk til å kjøpe dårlig kvalitet nå, så litt bedre, så enda litt bedre; da tjener dem mye penger.

7275398[/snapback]

 

Men er det ikke et marked for folk som vil ha CD-kvalitet? Mp3 blir jo som å gå tilbake til kassett-kvalitet. Jeg skjønner det ikke. Finnes det ikke én musikknettbutikk som tilbyr annet enn mp3-format?

7275429[/snapback]

 

Nå er jeg ikek akkurat enig i at mp3 er kasettkvalitet, ihvertfall ikke uten videre (selv om mange butikker komprimerer det for mye), og det finnes enkelte småsider som har flac. Men det overrasker meg også at de ikke har mer flac, jeg hadde selv foretrukket å få det på et ukomprimert format, det gjør det mer framtidsrettet også.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg er heller ikke interessert i å kjøpe ferdigkomprimert musikk. Blir til at jeg kjøper meg en CD innimelom da ingen av lossless-formatene har særlig godt fotfeste.

7278141[/snapback]

 

For min del er det ikke så viktig med fotfeste, kan altids gjøre det om til et annet losslessformat. Men Flac er vel kanskje det mest populære vil jeg si. (Det kan kanskje arguementeres for at Alac er mest pop). Personlig har jeg CDer som jeg ripper til flac.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...