Gå til innhold

Kulturo: Studenter med Borat-søksmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var 2 av de 3 idiotene i husbilen, og de har ikke mye å stille opp med, han premieidioten hostet jo opp fordommer på løpende bånd helt uten oppfordring.

Der lurer Cohen folk til å drite seg ut foran kamera i god, gammeldags skjult-kamera-stil.

Så vidt jeg kan forstå, er det ikke mange av sketsjene som er skjult kamera. Dere skriver jo selv i artikkelen at studentene var vel vitende om at det var et TV-opptak, og studentene gikk med på å arrangere hele opplegget med husbil og haiking.

 

Etter hva jeg kan se fra utelandske aviser, skrev de også under på kontrakter hvor de samtykker i at materialet kan sendes før de startet filmingen.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Dette var 2 av de 3 idiotene i husbilen, og de har ikke mye å stille opp med, han premieidioten hostet jo opp fordommer på løpende bånd helt uten oppfordring.
Der lurer Cohen folk til å drite seg ut foran kamera i god, gammeldags skjult-kamera-stil.

Så vidt jeg kan forstå, er det ikke mange av sketsjene som er skjult kamera. Dere skriver jo selv i artikkelen at studentene var vel vitende om at det var et TV-opptak, og studentene gikk med på å arrangere hele opplegget med husbil og haiking.

 

Etter hva jeg kan se fra utelandske aviser, skrev de også under på kontrakter hvor de samtykker i at materialet kan sendes før de startet filmingen.

7273808[/snapback]

 

Det er jo helt tydelig i filmen og TV-prgorammene at kamera ikke er skjult, men dette er jo et konsept som vi også kjenner fra skjult kamera-sketsjer. Og på en måte er jo kamera skjult, siden de som er med tror de er med på noe annet enn de egentlig er.

Lenke til kommentar

jeg ser på en ting, f.eks han kjøre-læreren saksøkte ikke før han viste det var spøk, og han har da egene bremser, og burde ikke la noen kjøre hvis han føler at han er i fare...

og Borat har jo lappen, så han hadde sikkert kontroll...

 

men så er dette U.S and A da, så man kan saksøke for alt og vinne...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...