Gå til innhold

Test: Gmail på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som får opp feilmelding This program requires a working data connection. Please check your signal strength når jeg prøver å bruke dette programmet? Når jeg bruker Opera Mini, så får jeg aldri den meldingen.

7262845[/snapback]

 

Du må la programmet selv koble opp, ikke ha telefonen koblet opp før du starter programmet.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som får opp feilmelding This program requires a working data connection. Please check your signal strength når jeg prøver å bruke dette programmet? Når jeg bruker Opera Mini, så får jeg aldri den meldingen.

7262845[/snapback]

 

Du må la programmet selv koble opp, ikke ha telefonen koblet opp før du starter programmet.

7263193[/snapback]

Det er det jeg har gjort hittil, men kan alltids prøve å ha telefonen koblet opp før jeg starter for å se om det vil hjelpe.

 

Edit:

 

Jeg får også denne feilmeldingen, men den ble borte da jeg skiftet til engelsk (USA) som språk på Gmail-kontoen.

 

Dumt det ikke virker med norsk. Blir nok wap-gmail på meg inntil dette kommer på plass.

7263421[/snapback]

Jeg har alltid hatt Gmail-kontoen min på engelsk, så det kan nok ikke være grunnen her.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet inn gmail programmet på min nokia 6280, og programmet starter, men det blir bare stående på "loading". Programmet som så dan fungerer sånn at jeg kan skrive ny mld, men når jeg sender den blir den stående på "sending". Er det noe med innstillinger jeg må fikse på mobilen??

Lenke til kommentar

Nice! Likte at den konverterer Word-filer etc til lesbare filer for alle mobiler.. det fikk meg til å tenke på noe. I stedet for å betale for et program som kan lese Wordfiler, kan man bare sende wordfilen til seg selv på e-post fra PCen, og så motta meldingen med mobilen. Voila, der har du en lesbar versjon av worddokumentet ditt! :) Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Nice! Likte at den konverterer Word-filer etc til lesbare filer for alle mobiler.. det fikk meg til å tenke på noe. I stedet for å betale for et program som kan lese Wordfiler, kan man bare sende wordfilen til seg selv på e-post fra PCen, og så motta meldingen med mobilen. Voila, der har du en lesbar versjon av worddokumentet ditt! :) Noen som har prøvd det?

7277285[/snapback]

Faktisk enda mer genialt enn det du forklarer.. ikke bare word til html, men jeg scanna inn noen skademeldingsskjemaer (PDF), og maila til han som kjørte på meg, da så jeg at google automatisk hadde kjørt tekst-gjenkjenning på mine inscannede papirer, og stort sett de fleste tegn var korrekt :)

 

Gmail-programmet fungerer desverre ikke på min k700i :(

Lenke til kommentar
Først lanserte Google en speialutgave av Gmail for mobile nettlesere. Nå har selskapet også lansert et eget e-postprogram, som gjør at du kan skjekke e-posten uten å bruke mobilens nettleser.

 

En liten skriveleif.

7277169[/snapback]

 

Ai, den var ikke så fin nei :blush:

Rettet, takk for tipset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...