Gå til innhold

Telenor inviterer til nedlastingsfest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stemmer det virkelig at datatrafikk var inkludert tidligere? Isåfall var jo ikke det gamle tilbudet så kjempeille. (sånn bortsett fra råtten kvalitet på musikken da)..

 

men forstår godt at telenor prøver å få folk til å laste ned mp3 via mobil, det er bare et tidsspørsmål før "alle" forstår at man kan laste ned/kjøpe mp3 til pcen, for så å kopiere over til mobilen. Bruker man PC'n vil musikkhandelen bli enklere og fortere gjennomført. Og billigere da selvfølgelig ;) Så telenor må melke kua før den dør ut... :p

Lenke til kommentar
Dette må prøves i kveld ja. Så lenge det er helt gratis er det vel ingenting negativt med å gi det et forsøk :)

 

Tusener av folk som laster ned sanger gratis kan da ikke gjøre Telenors allerede trege 3G-nett noe særlig raskere, kan jeg tenke meg..

7253439[/snapback]

 

Det kan hende det er litt placebo, men jeg føler at hastigheten på Telenor-abbonementet mitt har gått en god del tregere siden sent i går kveld. Dette gjelder både etter å ha testet med to forskjellige mobiler og gprs, edge og 3G mot bærbar datamaskin og Opera Mini. :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...