Gå til innhold

Office 2007 RTM sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

hold dere for god til å diskutere nedlasting her..

 

og etter å ha testa beta versjonen av Office2007 gleder jeg meg virkelig til det ferdige produktet. virker veldig lovende

Lenke til kommentar

"RTM" : Read The Manual? Ribbons Train Monkeys? Resist The Meaningless? etc :-P (ikke bli lei deg nå).

 

Nei, så spennende det blir med Office 2007, neste versjon av Microsofts største melkeku. Noen som vet hvordan PDF-støtten og ODF-støtten vil være? Følger det med ut av boksen eller må det lastes ned selv som plugins fra web? Og hvordan var det med Office 2007 og LaTEX, igjen? Vil MS lage Office 2007 til OS X eller andre ikke-Windows-systemer? Hvor mye/hvilke DRM-systemer vil Office 2007 inneholde? (har du ikke sjekket, sier du?)

Lenke til kommentar
hold dere for god til å diskutere nedlasting her..

 

og etter å ha testa beta versjonen av Office2007 gleder jeg meg virkelig til det ferdige produktet. virker veldig lovende

7235407[/snapback]

Skal ikke diskutere noe slikt, bare lurte på det. Siden det ikke er gitt ut noen steder. Var sikker på at han skrev feil, noe jeg fremdeles tror han gjorde. Han kunne dessuten ha lasta det ned fra MSDN.

Lenke til kommentar

Gode nyheter, men venter mest på at Vista "RTM'er" :)

 

"RTM" : Read The Manual? Ribbons Train Monkeys? Resist The Meaningless? etc :-P (ikke bli lei deg nå).

 

Nei, så spennende det blir med Office 2007, neste versjon av Microsofts største melkeku. Noen som vet hvordan PDF-støtten og ODF-støtten vil være? Følger det med ut av boksen eller må det lastes ned selv som plugins fra web? Og hvordan var det med Office 2007 og LaTEX, igjen? Vil MS lage Office 2007 til OS X eller andre ikke-Windows-systemer?

7236800[/snapback]

PDF-støtten vil bli tilgjengelig via nedlasting av AddOn, samme er planlagt med ODF. Tror en forenklet ODF-AddOn allerede er tilgjengelig for office 2003?

 

Det er planlagt en ny office utgave for Mac OS X også, men ikke før om et halvt års tid.

 

Hvor mye/hvilke DRM-systemer vil Office 2007 inneholde? (har du ikke sjekket, sier du?)
Som vanlig har du muligheten til å beskytte dine egne dokumenter så andre ikke kan se/skrive ut/redigere osv.

Er det noe annet vi ikke vet/burde vite?

Endret av Fury
Lenke til kommentar
Tipper Vista rtm får build 5860 eller 5880 siden det kom en pre-rtm med build 5840 for et par uker siden.

Uten at det spiller noen rolle i det hele tatt :)

7237317[/snapback]

Builden skal vel være 6000?

7237400[/snapback]

 

Hvorfor det?

7237403[/snapback]

Alle nettsider der jeg har lest om det har spådd det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...