Gå til innhold

iPod-eiere vil ha Zune


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men skjønner ikke helt dette "neste mp3 spiller" Har mp3 spillere blitt en forbruksvare som mobil?

7203026[/snapback]

For nokon er det sånn ja, eg har hatt min iPod i 3-4 år no og har ikkje noko behov for å bytte den ut, eg veit derimot om eit par som har hatt 3-4 forskjellige i same tidsrom.

Lenke til kommentar

Tja... Hva sier denne undersøkelsen, egentlig? Ikke så mye mer enn at mange som kjøper iPod kun kjøper den fordi den er et moteprodukt og ikke bryr seg filla om faktisk funksjonalitet. Da er det ikke så rart at de blir interessert når det lanseres noe nytt som er "in", og blir lurt av MS' reklamer at dette er det nye store... Trengte de en slik undersøkelse bare for å finne ut av det?

Lenke til kommentar
Ja, for WiFi-funksjonaliteten har jo virkelig frelst meg... :p

7203918[/snapback]

 

Ja, men så må du huske at man ikke kan surfe på nettet med wifi'en til Zune..

Og at hvis man sender en sang til en annen Zune bruker, så kan den personen som mottar sangen kun høre på den i 3 dager før den slettes.. Altså jeg vil ikke akkurat si at wifi'en på Zune er noe å skrive hjem om..

Lenke til kommentar

Siden jeg bruker mac og kjører Mac OS X 10.4, kommer jeg nok til og kjøpe iPod.. Skal da sies at jeg har en iPod nå Photo modellen og er meget fornøyd med den. har en iPod mini ligende også, men har gitt denne til lillesøstera mi, da den ikke hadde plass til all musikken min... har også bilde backup på iPod´n. er meget praktisk...

Lenke til kommentar

Det er bare det at når Zune kommer ut i 2008, noe som er sansynlig, siden den kommer til Storbritannia på slutten av 2007, så vil bla. Apple og andre ha kommet med noe annet nytt, som blir sikkert veldig bra. Og da sitter MS igjen med en foreldet duppedings. Det er det samme som om f.eks Nokia skulle kommet ut med MMS idag.

Lenke til kommentar
Det er bare det at når Zune kommer ut i 2008, noe som er sansynlig, siden den kommer til Storbritannia på slutten av 2007, så vil bla. Apple og andre ha kommet med noe annet nytt, som blir sikkert veldig bra. Og da sitter MS igjen med en foreldet duppedings. Det er det samme som om f.eks Nokia skulle kommet ut med MMS idag.

7205144[/snapback]

Hva får deg til å tro at microsoft vil sitte med hendene i fanget og la utviklingen gå sin gang? :cool: De vil naturligvis utvikle nye produkter de også. Og de vil sikkert være enda mer effektive enn Apple, da målet deres er å stjele markedsanndeler fra iPod. Da nytter det ikke å komme med en zune spiller og si "dette her har vi snekra sammen, god fornøyelse." og så bare ikke tenke mer på den saken. Dette er langt fra den siste Zune-spilleren vi får se :)

 

Foresten så tror jeg vi vil se Zune her til lands lenge før 2008. De tar nok til fornuft og skjønner at skal man knuse iPod, så må spilleren ut! Selv om man taper penger på å ikke ha en musikkbutikk tilgjengelig. Den kan alltids komme i ettertid (slik iTMS gjorde).

Lenke til kommentar
Det er bare det at når Zune kommer ut i 2008, noe som er sansynlig, siden den kommer til Storbritannia på slutten av 2007, så vil bla. Apple og andre ha kommet med noe annet nytt, som blir sikkert veldig bra. Og da sitter MS igjen med en foreldet duppedings. Det er det samme som om f.eks Nokia skulle kommet ut med MMS idag.

7205144[/snapback]

Hva får deg til å tro at microsoft vil sitte med hendene i fanget og la utviklingen gå sin gang? :cool: De vil naturligvis utvikle nye produkter de også. Og de vil sikkert være enda mer effektive enn Apple, da målet deres er å stjele markedsanndeler fra iPod. Da nytter det ikke å komme med en zune spiller og si "dette her har vi snekra sammen, god fornøyelse." og så bare ikke tenke mer på den saken. Dette er langt fra den siste Zune-spilleren vi får se :)

 

Foresten så tror jeg vi vil se Zune her til lands lenge før 2008. De tar nok til fornuft og skjønner at skal man knuse iPod, så må spilleren ut! Selv om man taper penger på å ikke ha en musikkbutikk tilgjengelig. Den kan alltids komme i ettertid (slik iTMS gjorde).

7206185[/snapback]

 

Hvis Microsoft sin plan er å utrydde iPod (Noe jeg tviler på de klarer) Så ville nå JEG ha sendt Zune ut på markedet nå, og ikke vente til noe nytt og bedre kommer ut, sånn at de må utvikle en ny spiller, og tape en stor sum penger pga. Zune. Hvilken strategi er dette fra MS? Klarer de ikke å produsere og levere, er det de som går på et smell. Ikke de andre.

 

Som dere har sikkert merker, så er jeg ikke en fan av MS, uansett hva de produserer (xbox 360 duger) Jeg er en Apple og Playstation gutt;)

Lenke til kommentar

at zune skal utrydde ipod er nok å ta litt hardt i, men det er vel den enkeltspilleren som pr i dag har størst sjanse for å ta markedsandeler fra ipod. slik det der nå så har vel ipod over 50% av markedet, mens resten av musikkenhetene kjemper om den delen som er igjen.

 

men rent bortsett fra noen patentsøknader har det vært stille fra apple den siste tiden virker det som.

Lenke til kommentar
at zune skal utrydde ipod er nok å ta litt hardt i, men det er vel den enkeltspilleren som pr i dag har størst sjanse for å ta markedsandeler fra ipod. slik det der nå så har vel ipod over 50% av markedet, mens resten av musikkenhetene kjemper om den delen som er igjen.

 

men rent bortsett fra noen patentsøknader har det vært stille fra apple den siste tiden virker det som.

7206842[/snapback]

 

Apple har vel ca. 70% av mp3 markedet. Så de har solgt en del altså.:p Men ellers er jeg enig i det du skriver her.

Lenke til kommentar
at zune skal utrydde ipod er nok å ta litt hardt i, men det er vel den enkeltspilleren som pr i dag har størst sjanse for å ta markedsandeler fra ipod. slik det der nå så har vel ipod over 50% av markedet, mens resten av musikkenhetene kjemper om den delen som er igjen.

 

men rent bortsett fra noen patentsøknader har det vært stille fra apple den siste tiden virker det som.

7206842[/snapback]

 

Apple har vel ca. 70% av mp3 markedet. Så de har solgt en del altså.:p Men ellers er jeg enig i det du skriver her.

7211108[/snapback]

70% av harddisk-MP3-spillermarkedet. Er nok noe mindre hvis du tar med flash-MP3-spillermakedet.

:)

Lenke til kommentar
at zune skal utrydde ipod er nok å ta litt hardt i, men det er vel den enkeltspilleren som pr i dag har størst sjanse for å ta markedsandeler fra ipod. slik det der nå så har vel ipod over 50% av markedet, mens resten av musikkenhetene kjemper om den delen som er igjen.

 

men rent bortsett fra noen patentsøknader har det vært stille fra apple den siste tiden virker det som.

7206842[/snapback]

 

Apple har vel ca. 70% av mp3 markedet. Så de har solgt en del altså.:p Men ellers er jeg enig i det du skriver her.

7211108[/snapback]

70% av harddisk-MP3-spillermarkedet. Er nok noe mindre hvis du tar med flash-MP3-spillermakedet.

:)

7243791[/snapback]

 

Joda.. det vil jeg tro:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...